Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne

Wykonanie Remontu drogi dojazdowej i utwardzenie placu manewrowego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim

  • Zamieszczono: 20.06.2016 r.
  • Data składania ofert: 05.07.2016 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 05.07.2016 r., godz. 12.30
Grodzisk Mazowiecki: wykonanie Remontu drogi dojazdowej i utwardzenie placu manewrowego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 94503 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie Remontu drogi dojazdowej i utwardzenie placu manewrowego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi dojazdowej do posesji od strony ulicy Żyrardowskiej ( pierwszy wjazd od strony Żyrardowa), wykonanie część placu manewrowego z kostki betonowej w szczycie budynku Geodezji oraz pomiędzy budynkami Geodezji a Centrum Kształcenia Praktycznego oraz utwardzenie tłuczniem na podsypce placu manewrowego na terenie posesji Żyrardowska 48 w Grodzisku Mazowieckim. Droga dojazdowa wykonana jest z trylinki na podsypce i jest bardzo zaniżona w stosunku do terenu powierzchni przy budynku ( chodniki przy wejściu do Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami). Przewiduje się częściową rozbiórkę istniejącej nawierzchni celem wyrównania poziomu i dokonania połączeń z istniejącym wjazdem. Nową nawierzchnię z kostki drogowej betonowej planuje się ułożyć na istniejącej na-wierzchni regulując wysokością podsypki i podbudowy betonowej spadek nawierzchni drogi. Poszerza się szerokość wjazdu do 6,0 metrów z obramowaniem od strony parkingu krawężnikiem drogowym ułożonym poziomo ( pod ewentualne rozszerzenie na miejsca parkingowe). Istniejące ogrodzenia parkingów od strony drogi wjazdowej i lampy oświetleniowe do demontażu. Odprowadzenie wody z przebudowywanej drogi do dwóch istniejących kratek ściekowych. Przewiduje się również wymianę części starej kanalizacji deszczowej na nową z rur PCV na odcinku od istniejącej studni przy parkingu dla niepełnosprawnych do dwóch kratek ściekowych na terenie ( przy wjeździe do stacji diagnostycznej) i do kratki ściekowej przy przebudowywanej drodze. Kratki ściekowe przy stacji należy wymienić na nowe z koszem umożliwiającym ich czyszczenie w trakcie eksploatacji. Teren placu manewrowego przewiduje się utwardzić tłuczniem na podsypce piaskowej z obramowaniem w postaci krawężników drogowych ułożonych poziomo z wyprofilowaniem w celu odprowadzenia wody na zewnątrz w stronę przewidywanej kratki ściekowej. Szacunkowa po-wierzchnia to około 326,0 m2 . Powierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na betonie około 1.084,0 m2 , powierzchnia 5 miejsc parkingowych 62,65 m2. UWAGA: Budynek jest w ciągłym użytkowaniu i należy oddzielić teren prac związanych z przebudową drogi od reszty terenu i w miarę możliwości umożliwić wyjazd z stacji diagnostycznej i dostęp do parkingów. Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ślepy załącznik nr 8a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wy-konania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik nr 8b do SIWZ. Szczegółowy zakres prac ogólnobudowlanych ujęty jest w dokumentacji technicznej - Projekcie Technicznym Remontu Drogi Dojazdowej i Utwardzenia Placu Manewrowego na terenie posesji Żyrardowska 48 w Grodzisku Mazowieckim opracowanym przez firmę Projekty Budowlane , Nadzory, Kosztorysy mgr inż. Romana Kolarza ul. Grodeckiego 38, kod 05-822 Milanówek, stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ. Nie jest ujęty plac manewrowy. Obejmuje on powierzchnie około 326,0 m2 i zlokalizowany jest pomiędzy dwoma drzewami w stronę budynków zaplecza gospodarczego Centrum Kształcenia Praktycznego. Wokół obu drzew należy wykonać obramowanie umożliwiające ich ochronę i dalszy wzrost. Zbiorcze zestawienie kosztów stanowi Tabela Kosztowa załącznik Nr 7 do SIWZ ujmująca też ob-sługę geodezyjną inwestycji. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy wraz z zabezpieczeniem i odgrodzeniem miejsca prac przed dostępem osób postronnych oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB). Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: - robót instalacji wodno-kanalizacyjnych. Prosimy o podanie terminu wykonania, płatności i kosztu całkowitego prac..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.30.00-9, 45.11.00.00-1, 45.23.13.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości kwoty 4.000,0 złotych ( słownie: cztery tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Na etapie przetargu wystarczy oświadczenie przedłożone w powyższej sprawie wg wzoru z załącznika Nr 9 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za roboty budowlane, kontrolę jakości lub kierowanie inwestycją, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Na etapie procedury przetargowej wystarczy oświadczenie, iż dana osoba posiada stosowne uprawnienia. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za roboty budowlane, kontrolę jakości lub kierowanie inwestycją, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ). Na etapie procedury przetargowej wystarczy oświadczenie, iż dana osoba posiada stosowne uprawnień, dysponują potencjałem technicznym do wy-konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji) - Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty o wartości co najmniej 100.000,0 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy i montaż tych urządzeń zostały wykonane należycie i odebrane. (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji) - Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty o wartości co najmniej 100.000,0 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy i montaż tych urządzeń zostały wykonane należycie i odebrane. (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Należy przedstawić informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy o wysokości minimum 100.000,0 złotych - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 80
• 2 - termin realizacji prac - 10
• 3 - termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany urzędowej stawek podatku Vat
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w pokoju nr 16 budynku Kościuszki 32 , o5-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Sala obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dane administracyjne
Wytworzył: Władysław Kuziara Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 21.06.2016 r., godz. 12.50
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 08.02.2017 r., godz. 12.04
Czas Administrator Opis zmiany
08.02.2017 r., godz. 12.04 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
30.06.2016 r., godz. 14.06 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
22.06.2016 r., godz. 11.43 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
21.06.2016 r., godz. 12.50 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu