Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Zaprojektowanie i wykonanie instalacji alarmowej antywłamaniowej i monitoringu wizyjnego w nowym budynku strażnicy Powiatowej Straży Pożarnej przy ulicy Żydowskiej działka Nr 47 obręb 12 w Grodzisku Mazowieckim”

  • Zamieszczono: 05.05.2005 r.
  • Data składania ofert: 24.05.2005 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 24.05.2005 r., godz. 12.30
OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 05.05.2005 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Zaprojektowanie i wykonanie instalacji alarmowej antywłamaniowej i monitoringu wizyjnego w nowym budynku strażnicy Powiatowej Straży Pożarnej przy ulicy Żydowskiej działka Nr 47 obręb 12 w Grodzisku Mazowieckim”
CPV 45312200.

Podstawowy zakres robót:

I. Instalacja alarmowa.

- zaprojektowanie i wykonanie instalacji alarmowej antywłamaniowej w pomieszczeniach zlokalizowanych na parterze w części biura komendy i zaplecza magazynowego Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej oraz pomieszczenia kasy i kancelarii tajnej
- instalacja alarmowa musi objąć nadzorem przede wszystkim obszary okien w następujących pomieszczeniach:
o 4 pomieszczenia biurowe,
o 6 obszarów obejmujących hole i korytarze,
o 8 pomieszczeń magazynowych,
o 3 pomieszczenia warsztatowe i magazynowe,
o 1 pomieszczenie kotłowni,
o 2 pomieszczenia obejmujące kasę i kancelarię tajną.

- instalację alarmową należy zaprojektować w oparciu o:
o centralkę alarmową,
o czujniki reagujące na ruch osób w strefie detekcji,
o czujniki magnetyczne w skrzydłach otwieranych okien objętych ochroną oraz w pięciu drzwiach wejściowych i pięciu bramach podnoszonych w garażu samochodów osobowych i warsztacie,
o cztery klawiatury rozłączające i załączające system alarmowy w pomieszczeniach,
o sygnalizator akustyczny zewnętrzny,
o sygnalizator akustyczny wewnętrzny w Powiatowym Stanowisku Kierowania,
o możliwość rozbudowy o opcję współpracy z komputerem klasy PC,
o możliwość współpracy z systemem monitoringu wizyjnego
o czujniki PIR oraz PIR+MF ( podczerwień + mikrofalowy)
o czujniki zbicia szyby zamontowane na duże okna.

II. Monitoring wizyjny

- Zaprojektowanie i wykonanie monitoringu wizyjnego w oparciu o kamery rozmieszczone wokół budynku z centralą monitorującą na stanowisku kierowania,
- monitoring musi objąć obszary zewnętrzne wokół budynku strażnicy wzdłuż elewacji zachodniej, północnej i wschodniej,
- instalację monitoringu wizyjnego należy zaprojektować w oparciu o:

o kamery czarno-białe w obudowie zewnętrznej z grzałką i kamery czarno-białe wewnętrzne z możliwością przekazywania alarmu ruchu osób w strefie nadzoru ( kamery winny być odporne na uszkodzenia mechaniczne, przystosowane do działania w zakresie temperatur -20° C do + 40 °C, wymiary obrazu PAL 752x582 o rozdzielczości 570 linii i czułości 0,01 lux/F=1,2)
o system TV przemysłowej współpracującej z systemem alarmowym,
o obserwowany obraz kamer powinien być wyraźny, ciągły, kamery winny być rozmieszczone w sposób obejmujący cały obszar obserwacji
o niezależny komputer sterujący systemem monitoringu i alarmowym,
o system profesjonalny rejestratora cyfrowego + multipleksera
o zasilacz,
o dwa monitory 17 cali.

Wszystkie przewody w budynku należy zaprojektować jako podtynkowe z wyprowadzeniem do kamer na zewnątrz.
Projekt systemu należy uzgodnić z Zamawiającym, przeszłym użytkownikiem – Powiatową Komendą Straży Pożarnej oraz ze wszystkimi podmiotami wymaganymi w świetle obowiązujących przepisów.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy
2. Wadium przetargowe wynosi: 1.000,0 zł ( jeden tysiąc złotych).
3. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej lub częściowej.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych
urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzenia i materiały podane w opisie przedmiotu
zamówienia.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających i dodatkowych do podstawowego
zakresu zamówienia zgodnie z art. 67 punkt 5, 6 i 7 Prawa zamówień publicznych.
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania
przetargowego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 usta-
wy z dnia 29 stycznia 2004r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. Nr 19 poz.177) oraz spełnia-
jący następujące warunki:
► są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi
w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
► posiadają aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie wymaganym do
realizacji zamówienia,
► zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w załączonym do SIWZ projekcie umowy,
► udzielą rękojmi na 1 rok i gwarancji na minimum 3 lata od daty odbioru końcowego,
► zapewnią autoryzowany serwis gwarancyjny ( na okres 3 lat) na system alarmowy i monito-
ringu,
► zaoferują wykonanie zamówienia w terminie określonym w SIWZ,
► do oferty załączą zaświadczenia i inne dokumenty wymienione w punkcie 9 SIWZ.

7. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ), którą można
otrzymać w pokoju nr 18 (budynek B) ul. Kościuszki 32 Grodzisk Mazowiecki.
Koszt specyfikacji wynosi 25,0 złotych brutto. Fax nr (022) 7243049.

Osobami uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
1/ Hubert Chmielecki – Komendant Powiatowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazo-
wieckim tel. ( 0-22) 755-56-94 ( odnośnie instalacji alarmowej i monitoringu),

2/ Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 , e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
9. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
10. Oferty można składać do dnia 24.05.2005 roku do godziny 1200 w sekretariacie Starostwa
Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.05.2005 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ul.
Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Marek Madej, data: 05.05.2005 r., godz. 21.33
Ostatnia aktualizacja: Marek Madej, data: 05.05.2005 r., godz. 21.33
Czas Administrator Opis zmiany
05.05.2005 r., godz. 21.33 Marek Madej Dodanie przetargu do BIP.