Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Zainstalowanie dźwigu-platformy dla osób niepełnosprawnych zamontowanej w wymurowanym samonośnym szybie windowym w Ośrodku Zdrowia w Milanówku przy ulicy Piasta Nr 30”

  • Zamieszczono: 03.08.2005 r.
  • Data składania ofert: 23.08.2005 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 23.08.2005 r., godz. 12.30
Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Zainstalowanie dźwigu-platformy dla osób niepełnosprawnych zamontowanej w wymurowanym samonośnym szybie windowym w Ośrodku Zdrowia w Milanówku przy ulicy Piasta Nr 30” kody CPV: 45110000-1, 4526210-6, 45210000-2, 45400000-1, 45453000-7, 45313000-4, 45421141-4, 45421114-6, 45421113-3 i 453111100-1

Zakres zamówienia obejmuje:
- demontaż istniejącego zejścia do kotłowni ( schody) z ich zasypaniem i utwardzeniem gruntu
- demontaż wyłączników głównych kotłowni i ich przeniesienie w nowe miejsce po wykonaniu nowych schodów zejściowych do kotłowni
- likwidacja starego zsypu węgla do kotłowni i wykonanie nowych schodów zejściowych wraz z fundamentami, ścianą oporową, balustradami i montażem daszku nad wejściem
- wykonanie od podstaw szybu murowanego windy z jego ociepleniem i otynkowaniem
- montaż dźwigu-platformy zgodnie z wytycznymi producenta
- wykonanie prac modernizacyjnych budowlanych i instalacyjnych w budynku Ośrodka Zdrowia zgodnie z dokumentacją
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej windę wraz instalacją sygnalizacyjnej i przyzywową.
- wymiana stolarki metalowej w ścianie szczytowej od strony szybu windy na aluminiową ciepłą
- przebudowa chodników z wyprofilowaniem spadków prowadzących do szybu windowego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projektach technicznych architektonicznym i konstrukcyjnym (zał. nr 4 i 5 do SIWZ) i w projekcie technicznym instalacji elektrycznych (zał. nr 6 do SIWZ) wraz z przedmiarami robót budowlanych i elektrycznych (zał. nr 7 i 8 do SIWZ) oraz w tabeli kosztowej (załącznik nr 9 do SIWZ).
Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie prób i badań, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Teren budowy winien być ogrodzony i zabezpieczony przed dostępem osób postronnych. Wykonawca musi posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 18.11.2005 roku
2. Wadium przetargowe wynosi: 3.000,0 zł ( trzy tysiące złotych).
3. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej lub częściowej.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych
urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzenia i materiały podane w załączniku Nr 4,
5 i 6 do SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających i dodatkowych do podstawowego
zakresu zamówienia zgodnie z art. 67 punkt 6 i 7 Prawa zamówień publicznych.
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania
przetargowego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 usta-
wy z dnia 29 stycznia 2004r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. Nr 19 poz.177) oraz spełnia-

jący następujące warunki:
► są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi
w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
► zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w załączonym do SIWZ projekcie umowy,
► udzielą rękojmi i gwarancji na minimum 3 lata
► zapewnia autoryzowany przez producentów serwis gwarancyjny dla windy ( na okres 3 lat)
► zaoferują wykonanie zamówienia w niżej wskazanym terminie,
► posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności
► sporządzą zestawienie planowanych prac /art. 630 § 1 zd. 2 Kodeksu Cywilnego/
► do oferty załączą zaświadczenia i inne dokumenty wymienione w punkcie 9 SIWZ.

7. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, którą można nieod-
płatnie otrzymać w pokoju nr 18 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49.
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
1/ Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600
2/ Michał Janczarski – Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Gruntami, tel.
( 0-22) 725-05-01 wew. 233; e`mail: starostwo@powiat-grodziski.pl; godziny pracy: ponie-
działek i czwartek od 900 ÷ 1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
9. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
10. Oferty można składać do dnia 23.08.2005 roku do godziny 1200 w sekretariacie Starostwa
Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.08.2005 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój
Nr 3) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Marek Madej, data: 03.08.2005 r., godz. 23.57
Ostatnia aktualizacja: Marek Madej, data: 03.08.2005 r., godz. 23.57
Czas Administrator Opis zmiany
03.08.2005 r., godz. 23.57 Marek Madej Dodanie przetargu do BIP.