Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Posiedzenie ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO, które odbyło się w dniu 2 sierpnia 2017 r.

Relacja z posiedzenia Zarządu Powiatu Grodziskiego, które odbyło się w dniu 2 sierpnia 2017 roku.
Na posiedzeniu Zarząd podjął uchwałę w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awanse na stopień nauczyciela mianowanego.
Zarząd podjął uchwały w sprawach:
propozycji pozbawienia odcinka drogi powiatowej dotychczasowej kategorii i zaliczenia do kategorii drogi gminnej:
-drogi powiatowej nr 3132W ul. Żbikowska w Pruszkowie
- drogi powiatowej nr 4118W ul. Bohaterów Wolności w Piastowie
-drogi powiatowej nr 3127W ul. Sportowa w Brwinowie.
-drogi powiatowej nr 3127W ul. Przejazd w Brwinowie
-drogi powiatowej nr 3124W ul. Główna w miejscowości Parzniew, w gminie Brwinów.
-drogi powiatowej nr 3113W ul. Targowa w miejscowości Opacz Mała, w gminie Michałowice.
-drogi powiatowej nr 3113W ul. Pruszkowska w miejscowości Raszyn.
Po przeprowadzeniu wizji, wyrażono zgodę na zmianę warunków postanowienia Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 12.06.2017 r. w sprawie uzgodnienia w zakresie wpływu na drogę powiatową nr 1505W i ruch drogowy, projektu decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku handlowo – usługowego wraz z towarzyszącą infrastrukturą w tym miejsca parkingowe oraz billboardu reklamowego na części działek w miejscowości Adamowizna.
Starosta przedstawił informacje na temat pisma Wojewody Mazowieckiego w sprawie podjętej przez Radę Powiatu Grodziskiego uchwały w sprawie uchwalenia „Programu ochrony środowiska dla Powiatu Grodziskiego na lata 2017-2020 z perspektywą na lata 2021-2024 roku wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko Programu ochrony środowiska dla Powiatu Grodziskiego”.
Starosta poinformował również że po ponownej analizie oraz spadku zapotrzebowania na dostawę tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego, zdecydowano nie zawierać aneksu do umowy i ogłosić na niniejszą dostawę kolejny przetarg.
Sekretarz Powiatu przedstawiła informację w sprawie przyznania dofinansowania dwóch projektów w ramach Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych: „Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych, parkingu na 2 miejsca postojowe i dostosowanie strefy wejścia do potrzeb osób niepełnosprawnych” do Zespołu Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim (wysokość dofinansowania 15 742 zł) oraz „Zakup samochodu (mikrobus) do przewozu niepełnosprawnych mieszkańców Domu Rehabilitacyjno - Opiekuńczego Katolickiego Stowarzyszenia Niepełnosprawnych Archidiecezji Warszawskiej przy ul. Piasta 5 w Milanówku” (wysokość dofinansowania 62 440 zł).
Z uwagi na konieczność poniesienia znacznych kosztów związanych z wystąpieniem awarii instalacji gazowej w Zespole Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim, a także w związku z wysokim wkładem własnym Powiatu (ok. 180 tys. zł), Zarząd wstępnie wyraził zgodę na odstąpienie od podpisania umowy na dofinansowanie budowy podjazdu.
Sekretarz poinformowała również o planowanych zmianach związanych z realizacją inwestycji drogowych w 2018 roku w ramach „Programu gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej”. Poinformowała również, że w ramach powyższego programu Powiat planuje złożyć dwa wnioski tj. na przebudowę drogi powiatowej nr 3833W ul. Królewskiej w miejscowości Kaski w gminie Baranów oraz przebudowę drogi powiatowej 1504 w miejscowości Radonie i Adamowizna, w gminie Grodzisk Mazowiecki. Na kolejnym posiedzeniu Zarząd zdecyduje o realizację których projektów Powiat będzie wnioskować.
Dane administracyjne
Wytworzył: Anna Gębalska - Berekets - Samodzielne Stanowisko Promocji Powiatu
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 22.08.2017 r., godz. 13.14
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 22.08.2017 r., godz. 13.14
Czas Administrator Opis zmiany
22.08.2017 r., godz. 13.14 Elwira Strzelczyk Dodanie strony