Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Posiedzenie ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO, które odbyło się w dniu 11 grudnia 2020 r.

Relacja z posiedzenia Zarządu Powiatu Grodziskiego, które odbyło się w dniu 11 grudnia 2020 roku

Zarząd podjął uchwały w następujących sprawach:
- nie zaakceptowano stawki odszkodowania określonej w operacie szacunkowym za nieruchomość w obr. Marynin, która stała się własnością Powiatu pod poszerzenie drogi powiatowej nr 1503W. Wystąpiono do rzeczoznawcy o zweryfikowanie operatu;
- przyjęto do wiadomości zawiadomienie w sprawie prowadzonego przed Starostą grodziskim postępowania administracyjnego w sprawie ustaleń odszkodowań za nieruchomości przejęte przez Powiat Grodziski;
- wyrażenia zgody na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane na potrzeby inwestycji pn.: „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej budowy kablowych linii zasilających przystanki komunikacji miejskiej w gminie Grodzisk Mazowiecki oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie robót”.
- wydania opinii do wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: „Budowa drogi powiatowej nr 1502W od drogi powiatowej nr 1501W do granicy powiatu wraz z rozbudową skrzyżowania z drogą nr 1501W na rondo w gminie Grodzisk Mazowiecki, powiat grodziski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego";
- wydania opinii do wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1502W w zakresie budowy ścieżki pieszo – rowerowej na odcinku od drogi powiatowej nr 1503W do skrzyżowania z drogą nr 1501W oraz rozbudowa drogi powiatowej nr 1501W od skrzyżowania z drogą nr 1502W do centrum Urszulina w gminie Grodzisk Mazowiecki, powiat grodziski ";
- zatwierdzenia wyniku postępowania i udzielenia zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro na zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów chemicznych i środków czystości dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego;
- przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na „Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Dalekiej 11A na siedzibę Starostwa Powiatu Grodziskiego” – remont dwóch klatek schodowych, holu w wejściu do budynku i pokoju na I piętrze budynku oraz pomieszczenia w piwnicy;
- zmiany uchwały budżetowej Powiatu Grodziskiego na 2020 rok.

Starosta przedstawił informacje na temat:
- informacji Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego o zebranym materiale dowodowym w sprawie prowadzonego z wniosku Zarządu Powiatu Grodziskiego postępowania administracyjnego dotyczącego wydania decyzji potwierdzającej nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności gruntu zajętego pod część drogi powiatowej ulicy Nowowiejskiej w Milanówku.
Dane administracyjne
Wytworzył: Dorota Rasz - Samodzielne Stanowisko Promocji Powiatu
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 05.01.2021 r., godz. 15.53
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 05.01.2021 r., godz. 15.53
Czas Administrator Opis zmiany
05.01.2021 r., godz. 15.53 Elwira Strzelczyk Dodanie strony