Główna treść strony
Posiedzenie ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO, które odbyło się w dniu 1 grudnia 2021 r.
Relacja z posiedzenia Zarządu Powiatu Grodziskiego, które odbyło się w dniu 1 grudnia 2021 roku
Zarząd podjął decyzje i uchwały w następujących sprawach:
- oddania w najem pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Milanówku.
- przyjęto do wiadomości zawiadomienie o sporządzeniu nowego operatu szacunkowego oraz zebranym materiale dowodowym w sprawie prowadzonego z urzędu przed Starostą Grodziskim postępowania administracyjnego dot. ustalenia odszkodowania za nieruchomość, położoną w Zarębach gm. Żabia Wola,
- przyjęto i przekazano Radzie Powiatu projekt uchwały w sprawie uchwalenia Programu Promocji Zatrudnienia oraz Aktywizacji Lokalnego Rynku Pracy Powiatu Grodziskiego na lata 2021 – 2027,
- przyjęto i przekazano Radzie Powiatu projekt uchwały w sprawie powierzenia Powiatowi Żyrardowskiemu zadania organizacji publicznego transportu zbiorowego w 2022 roku,
- przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych na „Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów chemicznych i środków czystości dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2022 roku do 31.12.2022 roku”,
- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na „Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego” o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 złotych,
- przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na „Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego”,
- zatwierdzenia wyniku postępowania i udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: „Dostawa gazu ziemnego i usługi dystrybucji dla trzech obiektów Powiatu Grodziskiego”,
- zatwierdzenia wyniku postępowania i udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: „Remontu dachu z wymianą obróbek blacharskich, osuszenie ścian parteru, częściową wymianę posadzek, prace remontowe i malarskie w budynku Kościuszki 32 w Grodzisku Mazowieckim”,
- wyboru długości okresu stosowanego do wyliczenia w latach 2022 – 2025 relacji określonych w art. 243 ust. 1 ustawy o finansach publicznych,
- przyjęto do wiadomości wnioski Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Grodziskiego z kontroli realizacji zadań inwestycyjnych realizowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg.
Starosta przedstawił informacje nt.:
- pisma Dyrektor Szpitala Zachodniego do Ministra Zdrowia w sprawie dodatkowych środków pieniężnych dla personelu SOR-u, w związku z przyznaniem Szpitalowi Zachodniemu drugiego poziomu zabezpieczenia zdrowotnego oraz zawartą umową na dodatkowe świadczenia przeznaczone dla pracowników oddziałów szpitalnych, w których wyznaczone zostały łóżka dla pacjentów podejrzanych i zakażonych SARS-CoV-2,
- ostatecznej decyzji nr 2100/2021 Wojewody Mazowieckiego stwierdzającej nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności nieruchomości zajętej pod część drogi publicznej ulicy Kazimierzowskiej w Milanówku .
Podjęto również decyzje w sprawach indywidualnych mieszkańców.
Informacje o stronie
Wytworzył: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Elwira Strzelczyk, data: 30.12.2021 r., godz. 13.57 |
Ostatnia aktualizacja: |
Elwira Strzelczyk, data: 30.12.2021 r., godz. 14.00 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
30.12.2021 r., godz. 14.00 |
Elwira Strzelczyk |
Edycja strony |
30.12.2021 r., godz. 13.57 |
Elwira Strzelczyk |
Dodanie strony |