Główna treść strony
Posiedzenie ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO, które odbyło się w dniu 10 lipca 2024 r.
Relacja z posiedzenia Zarządu Powiatu Grodziskiego, które odbyło się w dniu 10 lipca 2024 roku.
Zarząd podjął decyzje i uchwały w następujących sprawach:
- zatwierdzenia wyniku postępowania i udzielenia zamówienia publicznego o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad wykonaniem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla gminy Jaktorów”,
- zaakceptowano treść postanowienia Zarządu nr 5/2024 w sprawie uzgodnienia lokalizacji regionalnej sieci szerokopasmowej w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1521W Żabia Wola – Piotrkowice (projekt numer 7),
- zaakceptowano treść postanowienia Zarządu nr 6/2024 w sprawie uzgodnienia lokalizacji regionalnej sieci szerokopasmowej w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1521W Żabia Wola – Piotrkowice (projekt numer 3),
-zaakceptowano treść postanowienia Zarządu nr 7/2024 w sprawie uzgodnienia lokalizacji regionalnej sieci szerokopasmowej w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1521W Żabia Wola – Piotrkowice (projekt numer 2),
- zaakceptowano treść postanowienia Zarządu nr 8/2024 w sprawie uzgodnienia lokalizacji regionalnej sieci szerokopasmowej w pasie drogowym dróg powiatowych nr 1521W Żabia Wola – Piotrkowice oraz nr 1518W Żabia Wola ul. Warszawska (projekt numer 5),
- uzgodniono treść odpowiedzi na pismo złożone przez Infra Centrum Doradztwa Sp. z o.o., dotyczące opracowania dokumentacji projektowej pn.: „Koncepcja budowy tras rowerowych ujętych w Standardach infrastruktury rowerowej i koncepcji tras rowerowych wskazanych do realizacji w perspektywie do 2030 roku w województwie mazowieckim”,
- zdecydowano wystąpić do Gminy Grodzisk Mazowiecki o uwzględnienie uwag zaproponowanych przez Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg, w projekcie „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Urszulin PGR przy ul. Jabłoniowej w gminie Grodzisk Maz.”,
- zasad udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatu Grodziskiego o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych,
- przekazano do właściwych merytorycznie komórek zawiadomienie o podjęciu przez Radę Miasta Milanówka uchwały nr 752/XCVII/24 z dnia 14 lutego 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu cmentarza oraz rejonu ulic Teligi i Małej, zmienionej uchwałą nr 759/XCIX/24 Rady Miasta Milanówka z dnia 18 marca 2024 r.,
- przyjęto do wiadomości zasady przekazywania oraz rozliczania środków finansowych z Funduszu Pomocy na realizację zadań objętych decyzją Wojewody Mazowieckiego nr WRR/2024/5 z dnia 1 lipca 2024 r. , dotyczącej zadań zleconych odnośnie do Ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (Dz. U. z 2024 r. poz. 167, z późn. zm.).
Podjęto również szereg decyzji w sprawie stanu prawnego dróg i rozliczeń finansowych.
Informacje o stronie
Wytworzył: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Elwira Strzelczyk, data: 09.08.2024 r., godz. 14.55 |
Ostatnia aktualizacja: |
Elwira Strzelczyk, data: 09.08.2024 r., godz. 14.55 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
09.08.2024 r., godz. 14.55 |
Elwira Strzelczyk |
Dodanie strony |