Główna treść strony
Porozumienie
Przedmiotem porozumienia jest udzielenie dla powiatu pomocy:1. finansowej na „Remont chodnika ul. Kościuszki w Milanówku ”polegającej nawymianie nawierzchni chodnika i krawężnika. 2. finansowej na „ Wykonanie nawierzchni ul. Średnia w Milanówku „ polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej wraz z wyrównaniem istniejącej podbudowy z tłucznia.3. finansowej na „ Wykonanie nawierzchni ul. Kwiatowa w Milanówku „ polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej wraz z wyrównaniem istniejącej nawierzchni.4. finansowej na „Przebudowa ul. Nowowiejskiej w Milanówku ”polegającej nawymianie nawierzchni chodników, krawężnika. 5. finansowej na „ Wykonanie nawierzchni ul. Piotra Skargi w Milanówku „ polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej wraz z wyrównaniem istniejącej nawierzchni oraz wymianie nawierzchni chodników wraz z krawężnikami.
POROZUMIENIE NR 2/2006
Zawarte w dniu 10.01.2006 roku w Grodzisku Mazowieckim pomiędzy:
Powiatem Grodziskim reprezentowanym przez Zarząd Powiatu Grodziskiego w osobach:
1. Marka Wieżbickiego - Starostę
2. Krzysztofa Filipiaka - Wicestarostę
zwanym w dalszej części „Powiatem”, a
Gminą Milanówek reprezentowaną przez
Jerzego Wysockiego - Burmistrza
zwaną w dalszej części „Gminą”
Na podstawie art. 111 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych
/ Dz. U. nr 15, poz. 148 z 2003r. z późniejszymi zmianami / strony porozumienia ustalają co następuje:
§ 1
Przedmiotem porozumienia jest udzielenie dla powiatu pomocy finansowej na:
1. „Remont chodnika ul. Kościuszki w Milanówku ”polegającej na
wymianie nawierzchni chodnika i krawężnika.
2. „ Wykonanie nawierzchni ul. Średnia w Milanówku „ polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej wraz z wyrównaniem istniejącej podbudowy z tłucznia.
3. „ Wykonanie nawierzchni ul. Kwiatowa w Milanówku „ polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej wraz z wyrównaniem istniejącej nawierzchni.
4. „Przebudowa ul. Nowowiejskiej w Milanówku ”polegającej na
wymianie nawierzchni chodników, krawężnika.
5. „ Wykonanie nawierzchni ul. Piotra Skargi w Milanówku „ polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej wraz z wyrównaniem istniejącej nawierzchni oraz wymianie nawierzchni chodników wraz z krawężnikami.
§ 2
Ustalenia dotyczące realizacji zadania pn. „Remont chodnika ul. Kościuszki w Milanówku”
1. Powiat oświadcza, że w roku 2006 podejmie realizację zadania pn. „Remont chodnika ul. Kościuszki w Milanówku” , oraz posiada na ten cel środki finansowe w wysokości 195.000 złotych.
2. Gmina oświadcza, że na „Remont chodnika ul. Kościuszki w Milanówku” przeznaczy w roku 2006 środki
finansowe w wysokości 80.000 zł zgodnie z zapisem w planie finansowym Gminy na
rok 2006.
3. Strony zgodnie ustalają, że w ramach niniejszego porozumienia będą realizowane roboty wartości 275.000 zł. brutto które obejmują:
• budowę i remont chodników i zjazdów do posesji,
• prace geodezyjne / tyczenia, inwentaryzacja geodezyjną powykonawczą /,
• projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót.
4. Gmina przekaże środki finansowe, o których mowa w §2 pkt 2 na rachunek bankowy
Powiatu w Banku Przemysłowo – Handlowym PBK S.A. Oddział w Grodzisku
Mazowieckim Nr 29106000760000401060079520 do dnia 30 kwietnia 2006 roku.
5. Powiat po zakończeniu modernizacji ulicy rozliczy się z udzielonej pomocy,
przedstawiając Gminie poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie faktur,
protokołu końcowego odbioru robót, w terminie do dnia 30 października 2006 roku.
6. Gmina zastrzega sobie udział przedstawiciela Gminy w odbiorach robót oraz prawo
kontroli wydatkowanych środków finansowanych.
§ 3
Ustalenia dotyczące realizacji zadania pn. „Wykonanie nawierzchni ul. Średnia w Milanówku”
1. Powiat oświadcza, że w roku 2006 podejmie realizację zadania pn. „Wykonanie nawierzchni ul. Średnia w Milanówku” , oraz posiada na ten cel środki finansowe w wysokości 80.000 złotych.
2. Gmina oświadcza, że na „Wykonanie nawierzchni ul. Średnia w Milanówku” przeznaczy w roku 2006 środki finansowe w wysokości 60.000 zł zgodnie z zapisem w planie finansowym Gminy na rok 2006.
3. Strony zgodnie ustalają, że w ramach niniejszego porozumienia będą realizowane roboty wartości 140.000 zł. brutto które obejmują:
• wyrównanie istniejącej podbudowy z tłucznia,
• nawierzchnię z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna,
• prace geodezyjne / inwentaryzacja/ powykonawcza,
• projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót.
4. Gmina przekaże środki finansowe, o których mowa w §3 pkt 2 na rachunek bankowy Powiatu w Banku Przemysłowo – Handlowym PBK S.A. Oddział w Grodzisku Mazowieckim Nr 29106000760000401060079520 do dnia 30 maj 2005 roku.
5. Powiat po zakończeniu modernizacji ulicy rozliczy się z udzielonej pomocy, przedstawiając Gminie poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie faktur, protokołu końcowego odbioru robót, w terminie do dnia 30 października 2006 roku.
6. Gmina zastrzega sobie udział przedstawiciela Gminy w odbiorach robót oraz prawo kontroli wydatkowanych środków finansowanych.
§ 4
Ustalenia dotyczące realizacji zadania pn. „Wykonanie nawierzchni ul. Kwiatowa w Milanówku”
1. Powiat oświadcza, że w roku 2006 podejmie realizację zadania pn. „Wykonanie nawierzchni ul. Kwiatowa w Milanówku” , oraz posiada na ten cel środki finansowe w wysokości 110.000 złotych,
2. .Gmina oświadcza, że na „Wykonanie nawierzchni ul. Kwiatowa w Milanówku”” przeznaczy w roku 2006 środki finansowe w wysokości 90.000 zł zgodnie z zapisem w planie finansowym Gminy na rok 2006,
3. Strony zgodnie ustalają, że w ramach niniejszego porozumienia będą realizowane roboty wartości 200.000 zł. brutto które obejmują:
• nawierzchnię z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna,
• prace geodezyjne / inwentaryzacja/ powykonawcza,
• wyrównanie istniejącej podbudowy z tłucznia,
• projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót.
4. Gmina przekaże środki finansowe, o których mowa w §4 pkt 2 na rachunek bankowy Powiatu w Banku Przemysłowo – Handlowym PBK S.A. Oddział w Grodzisku Mazowieckim Nr 29106000760000401060079520 do dnia 30 maj 2006 roku.
5. Powiat po zakończeniu modernizacji ulicy rozliczy się z udzielonej pomocy, przedstawiając Gminie poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie faktur, protokołu końcowego odbioru robót, w terminie do dnia 30 października 2006 roku.
6. Gmina zastrzega sobie udział przedstawiciela Gminy w odbiorach robót oraz prawo kontroli wydatkowanych środków finansowanych.
§ 5
Ustalenia dotyczące realizacji zadania pn. „Przebudowa ul. Nowowiejskiej w Milanówku”
1. Powiat oświadcza, że w roku 2006 podejmie realizację zadania pn. „Przebudowa ul. Nowowiejskiej w Milanówku” , oraz posiada na ten cel środki finansowe w wysokości 145.000 złotych,
2. Gmina oświadcza, że na „Przebudowa ul. Nowowiejskiej w Milanówku” przeznaczy w roku 2006 środki finansowe w wysokości 90.000 zł zgodnie z zapisem w planie finansowym Gminy na 2006,
3. Strony zgodnie ustalają, że w ramach niniejszego porozumienia będą realizowane roboty wartości 235.000 zł. brutto które obejmują:
• budowę i remont chodników i zjazdów do posesji,
• prace geodezyjne / tyczenia, inwentaryzacja geodezyjną powykonawczą /,
• projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót,
4. Gmina przekaże środki finansowe, o których mowa w §5 pkt 2 na rachunek bankowy Powiatu w Banku Przemysłowo – Handlowym PBK S.A. Oddział w Grodzisku Mazowieckim Nr 29106000760000401060079520 do dnia 30 kwietnia 2006 roku,
5. Powiat po zakończeniu modernizacji ulicy rozliczy się z udzielonej pomocy,
6. Gmina zastrzega sobie udział przedstawiciela Gminy w odbiorach robót oraz prawo kontroli wydatkowanych środków finansowanych.
§ 6
1. Ustalenia dotyczące realizacji zadania pn. „Wykonanie nawierzchni ul. Piotra Skargi w Milanówku”
2. Powiat oświadcza, że w roku 2006 podejmie realizację zadania pn. „Wykonanie nawierzchni ul. Piotra Skargi w Milanówku” , oraz posiada na ten cel środki finansowe w wysokości 160.000 złotych.
3. Gmina oświadcza, że na „Wykonanie nawierzchni ul. Piotra Skargi w Milanówku” przeznaczy w roku 2006 środki finansowe w wysokości 90.000 zł zgodnie z zapisem w planie finansowym Gminy na rok 2006.
4. Strony zgodnie ustalają, że w ramach niniejszego porozumienia będą realizowane roboty wartości 250.000 zł. brutto które obejmują:
• wyrównanie istniejącej nawierzchni,
• nawierzchnię z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna,
• budowę i remont chodników i zjazdów do posesji
• prace geodezyjne / inwentaryzacja/ powykonawcza,
• projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót,
5. Gmina przekaże środki finansowe, o których mowa w §6 pkt 2 na rachunek bankowy Powiatu w Banku Przemysłowo – Handlowym PBK S.A. Oddział w Grodzisku Mazowieckim Nr 29106000760000401060079520 do dnia 30 kwietnia 2005 roku.
6. Powiat po zakończeniu modernizacji ulicy rozliczy się z udzielonej pomocy, przedstawiając Gminie poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie faktur, protokołu końcowego odbioru robót, w terminie do dnia 30 października 2006 roku.
7. Gmina zastrzega sobie udział przedstawiciela Gminy w odbiorach robót oraz prawo kontroli wydatkowanych środków finansowanych.
§ 7
Strony zgodnie ustalają termin realizacji robót w okresie kwiecień – październik 2005 roku.
§ 8
Wszelkie zmiany porozumienia mogą być dokonywane za zgodą stron wyłącznie na piśmie
pod rygorem nieważności. W sprawach nieuregulowanych niniejszym porozumieniem będą miały zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
§ 9
Porozumienie sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze stron.
Informacje o stronie
Wytworzył: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Elwira Strzelczyk, data: 21.03.2006 r., godz. 14.06 |
Ostatnia aktualizacja: |
Elwira Strzelczyk, data: 21.03.2006 r., godz. 14.06 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
21.03.2006 r., godz. 14.06 |
Elwira Strzelczyk |
Dodanie strony do BIP. |