Relacja z posiedzenia Zarządu Powiatu Grodziskiego, które odbyło się w dniu 30 grudnia 2024 roku.
Zarząd podjął decyzje i uchwały w następujących sprawach:
- zatwierdzenia postępowania i udzielenia zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych na świadczenie usług obejmujących nadzór nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gmin: Żabia Wola, Jaktorów, Baranów, Grodzisk Mazowiecki, oraz na terenie miast: Grodzisk Mazowiecki, Podkowa Leśna, Milanówek, powiat grodziski,
- wydania opinii do wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zadania p.n. „Projekt rozbudowy ul. Radońskiej w rejonie skrzyżowana o ruchu okrężnym u zbiegu ulic Radońska i E. Plater w Grodzisku Mazowieckim”,
- zmiany uchwały nr 1162/2024 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 14 lutego 2024 r. w sprawie ustalenia planu finansowego dla wydzielonego rachunku dochodów ze środków ,,Funduszu Pomocy” na pomoc obywatelom Ukrainy,
- zmiany uchwały budżetowej Powiatu Grodziskiego na 2024 rok,
- przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych Powiatu Grodziskiego do zaciągania zobowiązań,
- przekazania podległym jednostkom organizacyjnym Powiatu Grodziskiego informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków tych jednostek oraz wysokości dotacji i wpłat do budżetu w 2025 roku,
- opracowania planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami na 2025 rok.
Podjęto również decyzję w sprawie stanu prawnego dróg i rozliczeń finansowy.