WO-1110-4/2006STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO OGŁASZA NABÓRna stanowisko urzędnicze: PRACOWNIK ds. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
WO-1110-4/2007
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko
URZĘDNICZE PRACOWNIK ds. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
w Wydziale Geodezji Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatu Grodziskiego
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko kandydaci uzyskali następującą ilość punktów odpowiednio:
Pan Lebiedziński Lesław– 62 punktów
Pani Skoblewska Hanna – 51 punktów
Pan Żurawski Jan – 41 punktów
Bąkowska Izabela – 36 punktów
Pan Adam Szymko - 30 punktów
Pani Siemiątkowska Dorota – 30 punktów
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko
URZĘDNICZE ds. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE GEODEZJI KARTOGRAFII I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
w Starostwie Powiatu Grodziskiego
Spełniający KryteriaWO-1110-4/2006
STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko urzędnicze: PRACOWNIK ds. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze
b) dobra znajomość przepisów:
- ustawa o gospodarce nieruchomościami
- kodeks postępowania administracyjnego,
- kodeks cywilny
2. Wymagania dodatkowe:
a) dobra obsługa komputera i znajomość programów Windows, Word, Excel
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami:
a) ewidencjonowanie nieruchomości
b) sporządzanie planów wykorzystania nieruchomości
c) obrót nieruchomościami (nabywanie, sprzedaż, użytkowanie wieczyste, zarząd trwały, najem, dzierżawa, uwłaszczenie, przekształcenie prawa użytkowania wieczystego);
d) zapewnienie wycen nieruchomości oraz ich podziałów;
e) naliczanie opłat z tytułu użytkowania wieczystego, zarządu trwałego, czynszów najmu, dzierżawy oraz ich aktualizacja;
f) prowadzenie windykacji należności;
g) regulacja stanów prawnych nieruchomości;
h) prowadzenie właściwych rejestrów dotyczących nieruchomości i należności oraz rejestrów zgłoszonych roszczeń byłych właścicieli;
i) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i informacji z zakresu realizowanych zadań;
2) Prowadzenie innych spraw z zakresu administracji rządowej dotyczących nieruchomości, wynikających z innych przepisów prawnych
4. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy,
b) podanie o przyjęcie do pracy,
c) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
e) życiorys,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
5. Dodatkowe dokumenty:
a) referencje,
b) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
c) inne dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa (w Punkcie Obsługi Mieszkańca) lub pocztą na adres Starostwa, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Maz. w terminie do dnia 19 stycznia 2007 roku z dopiskiem na kopercie: Dotyczy naboru Nr WO-1110-4/2006.
7. Z osobami, które spełnią wymogi formalne naboru, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której zainteresowani zostaną powiadomieni odrębnym pismem.
8. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-grodziski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Maz.
10. Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101,poz. 926 z późn. zm. )
11. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, dyplomów zaświadczeń, o których mowa w punktach 4 i 5.
zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,
zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Umowa o pracę może być poprzedzona umową na okres próbny do 3 miesięcy i umową na czas określony .
12. Informacji na temat naboru udziela: pod względem formalnym Elwira Strzelczyk – Inspektor w Wydziale Organizacyjnym – tel. (0-22) 724 18 33 wew. 224, pod względem merytorycznym - Naczelnik Wydziału Geodezji Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Pan Michał Janczarski – tel. (022) 724 05 01 wew. 233.