Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

POSIEDZENIE ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO w dniu 21 sierpnia 2007 r.

W trakcie posiedzenia Zarząd rozpatrzył m.in. sprawy
POSIEDZENIE ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
w dniu 21 sierpnia 2007 r.

W trakcie posiedzenia Zarząd rozpatrzył m.in. sprawy:

a) Przyjął Uchwałę nr 103/2007 Zarządu w sprawie powierzenia Panu Jakubowi Cwieczkowskiemu stanowiska dyrektora Publicznego Ogniska Plastycznego im. Jana Skotnickiego w Grodzisku Mazowieckim, pl. Króla Zygmunta Starego 9a,

b) Przyjęto Uchwałę nr 104/2007 Zarządu w sprawie powierzenia Pani Agnieszce Zegadłowicz pełnienia obowiązków dyrektora Zespołu Szkół Nr 2 im. gen. J. Bema w Milanówku przy ul. Wójtowskiej 3.

c) Wyraził zgodę na dofinansowanie Ogólnopolskiego wyścigu kolarskiego (juniorów) o Puchar Tura kwotą 350 zł oraz wpisanie imprezy do kalendarza imprez powiatowych na rok 2008.

d) Przyjął Uchwałę nr 105/2007 Zarządu w sprawie zatwierdzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5.278.000 Euro na „Wykonanie boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 przy ul. Kilińskiego 8c w Grodzisku Mazowieckim”.

e) Przyjął projekt Uchwały Rady Powiatu w sprawie ustalenia warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat rodziców biologicznych, których dzieci przebywają w rodzinach zastępczych i skierowano go do właściwej Komisji oraz na sesję Rady Powiatu.

f) Przyjął projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2006 rok Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku, dla którego Powiat jest organizatorem i skierował go do właściwej Komisji oraz na sesję Rady Powiatu.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 15.11.2007 r., godz. 16.14
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 15.11.2007 r., godz. 16.14
Czas Administrator Opis zmiany
15.11.2007 r., godz. 16.14 Administrator Dodanie strony do BIP.