Główna treść strony
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza nabór na stanowisko SPECJALISTY DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH WYMIAR ZATRUDNIENIA 1\4 ETATU
nabór na stanowisko SPECJALISTY DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH WYMIAR ZATRUDNIENIA 1\4 ETATU (05.12.2008r.)
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Specjalisty ds. kadrowo-płacowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim ul. Daleka 11
Informujemy ,że w wyniku procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Wiesława Bienias zamieszkała w Grodzisku Mazowieckim , która uzyskała 45 punktów z rozmowy kwalifikacyjnej.
Uzasadnienie dokonanego wyboru.
Pani Wiesława Bienias spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oraz uzyskała najwyższą ilość punktów. Komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej wysoko oceniła doświadczenie zawodowe , wykształcenie i umiejętności ww. niezbędne do objęcia tego stanowiska.
Pozostali kandydaci uzyskali następującą ilość punktów:
1. Pani Stępniak Anna 40 punktów
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
Na stanowisko specjalisty ds. kadrowo-płacowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
Lp. Nazwisko i imię Miejscowość
1. Bienias Wiesława - Grodzisk Mazowiecki
2. Stępniak Anna - Mszczonów
Pierwszy etap rozmowy kwalifikacyjnej odbędzie się 11 grudnia 2008 roku w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim ul. Daleka 11. godzina 15.00
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza nabór na stanowisko SPECJALISTY DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH WYMIAR ZATRUDNIENIA 1\4 ETATU
1. Wymagania niezbędne
a) Wykształcenie wyższe lub średnie
b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w działach :kadry, płace.
2. Wymagania dodatkowe
a) bardzo dobra znajomość kodeksu pracy
b) bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
c) dobra znajomość obsługi komputera w tym programu kadrowo-płacowego
Symfonia i programu Płatnik
d) mile widziana znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
e) samodzielność , sumienność, komunikatywność
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie akt osobowych pracowników, załatwianie bieżących spraw
kadrowych
b) współudział w procedurze rekrutacji pracowników
c) sporządzanie list płac
d) rozliczenia z ZUS
e) sporządzanie sprawozdań GUS
4. Wymagane dokumenty
a) kwestionariusz osobowy
b) podanie o przyjęcie do pracy
c) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
d) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw
publicznych
e) życiorys-curriculum vitae
f) kserokopie świadectw pracy
g) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
5. Dodatkowe dokumenty
a) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku-Mazowieckim
ul.Daleka11 (budynek Szpitala Zachodniego) z dopiskiem
"Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty do spraw kadrowo-płacowch"
w terminie do 5 grudnia 2008 roku
7. Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip@powiat-grodziski.pl) oraz na
tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Kościuszki 30 i w siedzibie PCPR
przy ul. Dalekiej 11 w Grodzisku-Mazowieckim.
9. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać klauzulę ( wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw nr 101
z 2002 roku poz. 926 z późn. zmianami).
10. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę
zobowiązany jest przedłożyć pracodawcy:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem
kserokopie dyplomów, świadectw pracy , zaświadczeń o których mowa
w punktach 4 i 5.
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym
stanowisku.
Nie złożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
11, Informacji na temat naboru udziela Renata Polińska
nr. telefonu 022 724 15 70
Informacje o stronie
Wytworzył: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Elwira Strzelczyk, data: 21.11.2008 r., godz. 15.44 |
Ostatnia aktualizacja: |
Elwira Strzelczyk, data: 21.11.2008 r., godz. 15.44 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
21.11.2008 r., godz. 15.44 |
Elwira Strzelczyk |
Dodanie strony do BIP. |