Uchwała nr 304/ 2009
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 28.01.2009 roku
WO.0063-8/09
w sprawie zlecenia opracowania koncepcji funkcjonalno użytkowej budynku administracyjno-gospodarczego z pokojami gościnnymi w Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Ks. M. Ozię-błowskiego 20 w Izdebnie Kościelnym wraz z szacunkowymi kosztami.
Zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z dnia 20.11.2007 roku z późniejszymi zmianami) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:
§ 1
Zlecić opracowanie koncepcji funkcjonalno użytkowej budynku administracyjno-gospodarczego z pokojami gościnnymi w Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Ks. M. Ozię-błowskiego 20 w Izdebnie Kościelnym wraz z szacunkowymi kosztami inwestycji poza trybem zamówień publicznych ze względu na wartość prac poniżej progu 14.000 Euro Firmie AB Pra-cownia Projektowa Marcin Bujnowski ul. Focha 91kod 05- 803 Pruszków w terminie do dnia 15.02.2009 roku.
§ 2
Wysokość wynagrodzenia według złożonej oferty z uwzględnieniem upustu cenowego w wy-sokości kwoty 8.540,0 złotych brutto.
§ 3
Nadzór merytoryczny nad realizacją opracowania będzie sprawował Główny Specjalista d\s Zamówień Publicznych Władysław Kuziara.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Powiat Grodziski Województwo Mazowieckie, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Uchwała nr 304/2009 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 28 stycznia 2009 r.
w sprawie zlecenia opracowania koncepcji funkcjonalno użytkowej budynku administracyjno-gospodarczego z pokojami gościnnymi w Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Ks. M. Ozię-błowskiego 20 w Izdebnie Kościelnym wraz z szacunkowymi kosztami.
Informacje o stronie
Wytworzył: | Brak danych |
---|---|
Wprowadził: | Elwira Strzelczyk, data: 02.02.2009 r., godz. 11.55 |
Ostatnia aktualizacja: | Elwira Strzelczyk, data: 02.02.2009 r., godz. 11.55 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
02.02.2009 r., godz. 11.55 | Elwira Strzelczyk | Dodanie strony do BIP. |