Zarządzenie nr 2/2003
Starosty Grodziskiego
z dnia 5 lutego 2003 roku
w sprawie ustalenia zryczałtowanej kwoty za okulary korekcyjne do pracy przy komputerze dla pracowników Starostwa Powiatu Grodziskiego.
Na podstawie art. 2376 § 1 i § 3 Kodeksu Pracy oraz § 8 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, zarządzam co następuje:
§ 1
1. Pracownicy, którzy pracują z komputerem minimum połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz udokumentowali potrzebę stosowania okularów korygujących wzrok przy tej pracy, stwierdzoną przez lekarza okulistę na podstawie przeprowadzonych badań profilaktycznych, zobowiązani są do zakupu okularów korygujących wzrok we własnym zakresie.
2. Pracownicy, o których mowa w ust. 1, celem uzyskania zwrotu poniesionych kosztów, zobowiązani są do przedłożenia:
a. wniosku o refundację rachunku. – w Wydziale Finansowym
b. imiennego dokumentu potwierdzającego zakup okularów korekcyjnych. – w Wydziale Finansowym
c. orzeczenie lub zaświadczenie lekarza okulisty, o konieczności stosowania okularów korekcyjnych podczas pracy na komputerze. – w Wydziale Organizacji i Obsługi.
3. Rachunki za okulary będą refundowane do wysokości 150,00 zł ( sto pięćdziesiąt złotych).
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Powiatu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Powiat Grodziski Województwo Mazowieckie, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Zarządzenie nr 2
Zarządzenie Starosty z 5 lutego 2003 roku w sprawie ustalenia zryczałtowanej kwoty za okulary korekcyjne do pracy przy komputerze dla pracowników Starostwa Powiatu Grodziskiego.
Informacje o stronie
Wytworzył: | Brak danych |
---|---|
Wprowadził: | Elwira Strzelczyk, data: 01.07.2003 r., godz. 09.57 |
Ostatnia aktualizacja: | Elwira Strzelczyk, data: 01.07.2003 r., godz. 09.57 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
01.07.2003 r., godz. 09.57 | Elwira Strzelczyk | Dodanie strony do BIP. |