Główna treść strony
Uchwała nr 383/2009 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 8 lipca 2009 r.
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie „ Prac remontowych w budynku Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim w zakresie adaptacji pomieszczenia w piwnicy budynku na archiwum z wydzieleniem 2 pomieszczeń na wodomierz główny i węzeł cieplny, remont pokoju 117 dla potrzeb Wydziału Komunikacji oraz remont 3 pomieszczeń na I piętrze ( dwie ubikacje i pomieszczenie gospodarcze) z dostosowaniem jednej ubikacji dla osób niepełnosprawnych „
Uchwała nr 383/ 2009
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 08 .07.2009 roku
WO.0063-87/09
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie „ Prac remontowych w budynku Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim w zakresie adaptacji pomieszczenia w piwnicy budynku na archiwum z wydzieleniem 2 pomieszczeń na wodomierz główny i węzeł cieplny, remont pokoju 117 dla potrzeb Wydziału Komunikacji oraz remont 3 pomieszczeń na I piętrze ( dwie ubikacje i pomieszczenie gospodarcze) z dostosowaniem jednej ubikacji dla osób niepełnosprawnych „ oznaczenie sprawy ZP\3431-18\09.
Na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 i 40 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z dnia 20.11.2007 roku z później-szymi zmianami ) w związku z art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. 2001 r. Nr 142 poz. 1592 ze zm.) ) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:
§ 1
Przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nie-ograniczonego o wartości do 5.150.000 EURO na wykonanie „ Prac remontowych w bu-dynku Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim w zakresie adaptacji pomieszczenia w piw-nicy budynku na archiwum z wydzieleniem 2 pomieszczeń na wodomierz główny i węzeł cieplny, remont pokoju 117 dla potrzeb Wydziału Komunikacji oraz remont 3 pomieszczeń na I piętrze ( dwie ubikacje i pomieszczenie gospodarcze) z dostosowaniem jednej ubikacji dla osób niepełnosprawnych „ oznaczenie sprawy ZP\3431-18\09.
§ 2
1. Wykonanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie za-mówienia powierza się Głównemu Specjaliście w Samodzielnym Stanowisku d\s Za-mówień Publicznych Władysławowi Kuziarze.
2. W szczególności do obowiązku osób wymienionych w ust. 1 należy wykonanie czyn-ności określonych w uchwale Nr 168/2008 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 13.02.2008 roku.
§ 3
Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetar-gową w składzie:
Michał Janczarski - przewodniczący Komisji
Władysław Kuziara - sekretarz Komisji
Łukasz Stępień - członek Komisji.
§ 4
1. Do obowiązków Komisji przetargowej należy wykonanie czynności określonych w
uchwale Nr 168/2008 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 13.02.2008r.
2. Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje przewodniczący Komisji,
prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich
udokumentowaniem. Organizację pracy Komisji przetargowej określa załącznik Nr 1
do uchwały Nr 168/2008 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 13.02.2008r.
§ 5
Wykonanie uchwały powierza się osobie wymienionej w § 2 ust. 1 oraz przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Informacje o stronie
Wytworzył: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Administrator, data: 20.07.2009 r., godz. 11.38 |
Ostatnia aktualizacja: |
Administrator, data: 20.07.2009 r., godz. 11.38 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
20.07.2009 r., godz. 11.38 |
Administrator |
Dodanie strony do BIP. |