Uchwała nr 425/ 2009
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 04.11.2009 roku
WO.0063-129/09
w sprawie zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego do procedury podstawowej na wykonanie „ Nadbudowy tarasu budynku Starostwa przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzi-sku Mazowieckim „ oznaczenie sprawy ZP\3431-14\09.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 punkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:
§ 1
Zlecić wykonanie zamówienia dodatkowego zgodnie z Art. 67 ust. 1 punkt 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości do 50 % zamówienia podstawowego ( procedura podsta-wowa ZP/3431-14/09) na wykonanie „ Nadbudowy tarasu budynku Starostwa przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim „ oznaczenie sprawy ZP\3431-14\09 i zawrzeć odrębną umowę na realizację następujących prac:
• wykonanie prac malarskich z uprzednim gipsowaniem ścian w następujących po-mieszczeniach: sekretariat, korytarz i klatka schodowa, pokoje Rady Powiatu i pozy-skiwania środków unijnych na piętrze oraz pokój Nr 2 i przedsionek wejściowy na parterze budynku,
• wymiana wykładziny podłogowej na tarkett w pokoju nr 2 na parterze,
• dopłata do otwieranych okien aluminiowych o odporności ogniowej EI60 w Sali Obsługi i w Radzie Powiatu,
• montaż wentylatorów wyciągowych w kanałach wentylacyjnych nowej części bu-dynku,
• uzupełnienie instalacji elektrycznej w malowanych pomieszczeniach wraz z monta-żem nowych lamp oświetleniowych,
• uzupełnienie parkietu przy drzwiach wejściowych z klatki schodowej oraz w Radzie Powiatu,
• montaż listwy w belce pod schodami na klatce schodowej ( uszkodzony tynk),
• uzupełnienie tynków lamperii w Sali obsługi z jej przetarciem i wykonaniem marmo-litu.
§ 2
Termin realizacji zamówienia dodatkowego do dnia 30.11.2009 roku.
§ 3
Zlecić realizację zamówienia dodatkowego Firmie B U D M A R Firma Budowlana Marek Kamola ul. Krańcowa 31 – 33a kod 97 – 200 Tomaszów Mazowiecki działającą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem ewidencyjnym 13765 wydanym przez Prezydenta Miasta Tomaszów Mazowiecki. Orientacyjna wartość zamówienia dodatkowego wyniesie około 25.000,0 złotych brutto.
§ 4
Nadzór merytoryczny nad realizacją będzie sprawował Główny Specjalista d\s Zamówień Publicznych Władysław Kuziara.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Jesteś tutaj:
Menu boczne:
- INFORMACJE PODSTAWOWE
- ORGANY POWIATU
- STAROSTWO
- AKTY ADMINISTRACYJNE I PRAWO MIEJSCOWE
- UDOSTĘPNIANIE AKTÓW PRAWA KRAJOWEGO
- BUDŻET I RAPORT O STANIE POWIATU
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE I GOSPODAROWANIE MIENIEM
-
INNE DOKUMENTY
- Strategia Rozwoju Powiatu Grodziskiego na lata 2021-2027
- Strategia Rozwoju Powiatu Grodziskiego na lata 2014-2020
- Program Ochrony Środowiska dla Powiatu Grodziskiego do 2029 roku
- Informacje o środowisku i jego ochronie
- Informacje o zadaniach oświatowych
- Porozumienia
- Protokoły z kontroli
- Regulamin przyznawania honorowego wyróżnienia "Mecenas Kultury"
- PORADNIK INTERESANTA
- Dostępność
Główna treść strony
Główna treść strony
Uchwała nr 425/2009 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 4 listopada 2009 r.
w sprawie zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego do procedury podstawowej na wykonanie „ Nadbudowy tarasu budynku Starostwa przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzi-sku Mazowieckim „ oznaczenie sprawy ZP\3431-14\09.
Dane administracyjne
Wytworzył: | Brak danych |
Wprowadził: | Elwira Strzelczyk, data: 13.11.2009 r., godz. 14.31 |
Ostatnia aktualizacja: | Elwira Strzelczyk, data: 13.11.2009 r., godz. 14.31 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
13.11.2009 r., godz. 14.31 | Elwira Strzelczyk | Dodanie strony do BIP. |