Zarządzenie nr 22/2004
Starosty Grodziskiego
z dnia 28 stycznia 2004r.
W sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do dokonania oceny czy oferenci spełniają wymagane warunki, oceny złożonych ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę art. 67 i art. 15 ust. 1 (Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 664 z póź. zmia.), na dokonanie zakupu drukarek laserowych.
Na podstawie §2 ust. 1 oraz §4 ust. 1 i 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 4.06.2002r. w sprawie szczegółowych zasad powoływania członków komisji przetargowej oraz trybu jej pracy (Dz. U. Nr 82, poz. 743), zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w składzie:
1. Henryk Pleban – Przewodniczący
2. Edyta Kozłowska – Sekretarz
3. Mariola Świniarek – Członek
§ 2
Komisja przetargowa działa w ramach ustalonych ustawą z dn. 10 czerwca 1999r. o zamówieniach publicznych (j.t. Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 664 z póź. zmia.), przepisami wykonawczymi do wymienionej ustawy oraz regulaminem pracy komisji przetargowej wprowadzonym Zarządzeniem Starosty Grodziskiego Nr 5 z dnia 17.02.2003 roku.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Powiat Grodziski Województwo Mazowieckie, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Zarządzenie nr 22
W sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do dokonania oceny czy oferenci spełniają wymagane warunki, oceny złożonych ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę na zakup drukarek laserowych.
Informacje o stronie
Wytworzył: | Brak danych |
---|---|
Wprowadził: | Elwira Strzelczyk, data: 03.03.2004 r., godz. 12.02 |
Ostatnia aktualizacja: | Elwira Strzelczyk, data: 03.03.2004 r., godz. 12.02 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
03.03.2004 r., godz. 12.02 | Elwira Strzelczyk | Dodanie strony do BIP. |