Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 105/2005 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 10 stycznia 2005r.

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę na dostawę artykułów biurowych.
Uchwała nr 105 / 2005
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 10. 01.2005r

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę na dostawę artykułów biurowych.

Na podstawie art. 69, art. 70 i art. 15 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U.2004r. Nr 19. poz. 177) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§1

W uchwale nr 84/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 25 października 2004 roku w
sprawie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie
zapytania o cenę na dostawę artykułów biurowych wprowadza się następujące zmiany:

1) §2 otrzymuje brzmienie:

„§2

1. Wykonanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia powierza się, Głównemu Specjaliście w Samodzielnym Stanowisku ds. Zamówień Publicznych Władysławowi Kuziarze.
2. W szczególności do obowiązku osoby wymienionej w ust. 1 należy:
a) opracowanie dokumentacji przetargowej (SIWZ, i innej),
b) przygotowanie i przekazywanie odpowiedzi na pytania zainteresowanych udziałem w postępowaniu,
c) dokonywanie innych czynności wynikających z przepisów o zamówieniach publicznych.”


2) §3 otrzymuje brzmienie:

„§3

Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetargową w składzie:

Henryk Pleban – przewodniczący Komisji
Władysław Kuziara - sekretarz Komisji
Barbara Kiliszek – członek Komisji”.


3) §4 otrzymuje brzmienie:

„§4

1. Do obowiązków Komisji przetargowej należy wykonanie czynności określonych w
uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.
2. Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje przewodniczący Komisji,
prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich
udokumentowaniem. Organizację pracy Komisji przetargowej określa załącznik Nr 1
do uchwały Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r”.

4) § 5 otrzymuje brzmienie:

„§5

Wykonanie uchwały powierza się osobie wymienionej w § 2 ust. 1 oraz przewodniczącemu Komisji Przetargowej”.



§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Marek Madej, data: 13.01.2005 r., godz. 10.07
Ostatnia aktualizacja: Marek Madej, data: 13.01.2005 r., godz. 10.07
Czas Administrator Opis zmiany
13.01.2005 r., godz. 10.07 Marek Madej Dodanie strony do BIP.