Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Posiedzenie ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO, które odbyło się w dniu 5 lutego 2020 r.

Relacja z posiedzenia Zarządu Powiatu Grodziskiego, które odbyło się w dniu 5 lutego 2020 roku

Zarząd Powiatu Grodziskiego podjął uchwały w sprawach:
-rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu upowszechniania kultury fizycznej w roku 2020;
-zawarcia porozumienia w sprawie przekazania Burmistrzowi Grodziska Mazowieckiego zarządzania częścią drogi powiatowej nr 1509W;
-zawarcia porozumienia w sprawie przekazania Burmistrzowi Grodziska Mazowieckiego zarządzania częścią drogi powiatowej nr 1507W;
-zatwierdzenia wyników postępowania i udzielenia zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na część II zadania pn. „Budowa miejsc postojowych na posesji przy ul Piasta 30 w Milanówku”.
Ponadto Zarząd wyraził zgodę na:
-zwiększenie wymiaru czasu pracy sekretarki w Publicznym Ognisku Plastycznym im. Jana Skotnickiego do 24 godzin tygodniowo;
-uruchomienie od roku szkolnego 2020/2021 nowego kierunku kształcenia zawodowego w Branżowej Szkole I stopnia w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2
w Grodzisku Mazowieckim w zawodzie kierowca mechanik;
-uruchomienie od roku szkolnego 2020/2021 nowego kierunku kształcenia w Technikum w Zespole Szkół Nr 2 im. gen J. Bema w Milanówku w zawodzie technik rachunkowości.

Na posiedzeniu Zarząd zapoznał się z wnioskiem dotyczącym dofinansowania VII edycji Fetting Festiwal. Na kolejnym posiedzeniu Zarząd powróci do sprawy.
Zarząd przyjął i przekazał Radzie Powiatu projekt uchwały w sprawie nabycia nieruchomości
w gminie Grodzisk Mazowiecki obręb Władków pod poszerzenie drogi powiatowej nr 1506W – ulicy Jowisza.
Omówiono również sprawę użyczenia terenu parkingu szkolnego położnego przy ul. Krótkiej 4 w Grodzisku Mazowieckim na rzecz mieszkańców posesji przy ul. Krótkiej 1. Zarząd powróci do sprawy po ustaleniu możliwości odpłatnego udostępnienia nieruchomości.

Na posiedzeniu Zarząd zapoznał się z treścią zawiadomień Starosty Grodziskiego o prowadzonym z wniosku Zarządu Powiatu Grodziskiego postępowaniu wywłaszczeniowym poprzez pozbawienie własności nieruchomości gruntowych o nieregulowanym stanie prawnym, położonych przy ul. Chełmońskiego we wsi Budy Grzybek.
Wyrażono zgodę na przeznaczenie kwoty 110 000 zł na zakup samochodu osobowego na potrzeby Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Grodzisku Mazowieckim. Sprawa będzie skierowana do Rady Powiatu przy zmianie budżetu na bieżący rok.
Zarząd przyjął informacje o sposobie wykorzystania środków finansowych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim, otrzymanych z Funduszu Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej przy Komendancie Wojewódzkim, na zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem za kwotę w wysokości 10 000 zł i środków przekazanych z Powiatu Grodziskiego na Fundusz Wsparcia Państwowej Straży Pożarnej, na zakup samochodu operacyjnego za kwotę w wysokości 40 000 zł oraz na zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem za kwotę w wysokości 10 000 zł.
Starosta przedstawił informacje na temat:
-ostatecznych decyzji Wojewody Mazowieckiego stwierdzających nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności nieruchomości zajętych pod część drogi publicznej nr 01448 ul. Kwiatowej w Milanówku;
-decyzji Wojewody Mazowieckiego stwierdzającej nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności nieruchomości zajętej pod część drogi publicznej nr 01418 - ul. Bukowa, Cisowa, Dzikiej Róży w miejscowości Czarny Las w gminie Grodzisk Mazowiecki.

Ponadto podjęto sprawy indywidualne mieszkańców.
Dane administracyjne
Wytworzył: Anna Gębalska-Berekets - Samodzielne Stanowsko Promocji Powiatu
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 18.02.2020 r., godz. 13.06
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 18.02.2020 r., godz. 13.06
Czas Administrator Opis zmiany
18.02.2020 r., godz. 13.06 Elwira Strzelczyk Dodanie strony