Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO OGŁASZA NABÓR na 3 stanowiska urzędnicze: PRACOWNIK REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE KOMUNIKACJI

PRACOWNIK REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE KOMUNIKACJI
WO-1110-4/2007




INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na 3 stanowiska
PRACOWNIK REJESTRACJI POJAZDÓW
w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatu Grodziskiego


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowiska zostały wybrane następujące osoby:

Pani Katarzyna Dudzińska zamieszkała w Grodzisku Mazowieckim;
Pan Kamil Olton zamieszkały w Grodzisku Mazowieckim;
Pan Dariusz Pokropek zamieszkały w Grodzisku Mazowieckim.


Uzasadnienie dokonanego wyboru:


Kandydaci wyłonieni w procedurze uzyskali największą ilość punktów oraz wykazali się odpowiednimi predyspozycjami do zajmowania stanowiska pracownika rejestracji pojazdów
w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatu Grodziskiego.


________________


WO-1110-4/2007

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko
PRACOWNIK REJESTRACJI POJAZDÓW
W WYDZIALE KOMUNIKACJI
w Starostwie Powiatu Grodziskiego


Informujemy, że w wyniku procedury naboru na ww. stanowisko następujący kandydaci uzyskali jednakową ilość punktów:

 Pani Rozińska Małgorzata
 Pan Olton Kamil
 Pani Wilczek Agnieszka
 Pan Pokropek Dariusz
 Pan Majchrzak Monika
 Pani Dudzińska Katrzyna

W związku z powyższym zostanie przeprowadzona kolejna rozmowa w celu wyłonienia 3 kandydatów na stanowiska pracowników rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji.



LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko
PRACOWNIKA REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE KOMUNIKACJI
w Starostwie Powiatu Grodziskiego



WO-1110-4/2007

STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO
OGŁASZA NABÓR
na 3 stanowiska urzędnicze: PRACOWNIK REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE KOMUNIKACJI

1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie,
b) obsługa komputera i innych urządzeń biurowych,
c) dobra znajomość przepisów:
- prawo o ruchu drogowym,
- rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o samorządzie powiatowym.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej,
b) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a. wydawanie decyzji w sprawach rejestracji pojazdów na wniosek właściciela,
b. wydawanie decyzji w sprawie czasowej rejestracji pojazdów,
c. wydawanie zaświadczeń na wniosek właściciela pojazdu,
d. dokonywanie wpisów, zastrzeżeń w dowodach rejestracyjnych lub pozwoleniach czasowych związanych ze szczególnymi warunkami używania pojazdów,
e. wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych, nalepek kontrolnych na szybę, znaków legalizacyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych,
f. wydawanie kart pojazdu dla pojazdów sprowadzanych z zagranicy oraz dokonywania zmian w kartach pojazdów,
g. wydawanie decyzji o nadaniu i umieszczeniu cech identyfikacyjnych na wniosek właściciela pojazdu,
h. wydawanie decyzji o wyrejestrowaniu pojazdu,
i. informowanie organów, instytucji i osób fizycznych oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu urzędu, jeżeli prawo tego nie zabrania, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy,
b) podanie o przyjęcie do pracy,
c) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
e) życiorys,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
h) kserokopia dowodu osobistego.
5. Dodatkowe dokumenty:
a) referencje,
b) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
c) inne dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa lub pocztą na adres Starostwa, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Maz. z dopiskiem: Dotyczy naboru Nr WO-1110-4/2007 w terminie do dnia 14 czerwca 2007 roku.

7. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-grodziski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Maz.

9. Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101,poz. 926 z późn. zm. )

10.Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
 oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, dyplomów zaświadczeń, o których mowa w punktach 4 i 5.
 zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,
 zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Umowa o pracę może być poprzedzona umową na okres próbny do 3 miesięcy i umową na czas określony .

11. Informacji na temat naboru udziela Naczelnik Wydziału Komunikacji Pan Zbigniew Dłuski – tel. (022) 755 55 16
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 29.05.2007 r., godz. 12.01
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 29.05.2007 r., godz. 12.01
Czas Administrator Opis zmiany
29.05.2007 r., godz. 12.01 Administrator Dodanie strony do BIP.