Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 83/2007 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 19 czerwca 2007 r.

w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Bartniaka 24.
Uchwała Nr 83 /2007
Zarządu Powiatu Grodziskiego

z dnia 19 czerwca 2007 r.


w sprawie powierzenia stanowiska dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Bartniaka 24.

Na podstawie art. 32 ust.2 pkt.5 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. – o samorządzie powiatowym (Tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późniejszymi zmianami) w związku z art. 36a ust. 1, 8 i 9 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 256 poz. 2572 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek ( Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 826 z późniejszymi zmianami) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§1

Po zasięgnięciu opinii Rady Pedagogicznej placówki, w uzgodnieniu z Mazowieckim Kuratorem Oświaty powierza się stanowisko dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Grodzisku Maz. przy ul. Bartniaka 24, Pani Elżbiecie Dudek – nauczycielowi dyplomowanemu , zatrudnionemu w wyżej wymienionej placówce.

§2

Stanowisko dyrektora, o którym mowa w §1, powierza się na okres pięciu lat szkolnych tj. od dnia 1 września 2007 r. do dnia 31 sierpnia 2012 r.
Warunki pracy i płacy określa odrębna umowa.

§3

Wykonanie uchwały powierza się Staroście Grodziskiemu.

§4

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 13.07.2007 r., godz. 11.54
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 13.07.2007 r., godz. 11.54
Czas Administrator Opis zmiany
13.07.2007 r., godz. 11.54 Administrator Dodanie strony do BIP.