Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 52/2007 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 17 kwietnia 2007 r.

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup i dostawę czterech sztuk notebooków wraz z oprogramowaniem, dwóch napędów taśmowych do archiwizacji danych wraz z oprogramowaniem, dwóch monitorów LCD 17”, jeden egzemplarz drukarki kolorowej laserowej i jeden egzemplarz skanera” do siedziby starostwa przy ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim.
Uchwała nr 52/ 2007
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 17.04.2007r


w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup i dostawę czterech sztuk notebooków wraz z oprogramowaniem, dwóch napędów taśmowych do archiwizacji danych wraz z oprogramowaniem, dwóch monitorów LCD 17”, jeden egzemplarz drukarki kolorowej laserowej i jeden egzemplarz skanera” do siedziby starostwa przy ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim.

Na podstawie art. 39 i 40 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§ 1

Przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nie-ograniczonego o wartości do 60.000 EURO na „Zakup i dostawę czterech sztuk notebooków wraz z oprogramowaniem, dwóch napędów taśmowych do archiwizacji danych wraz z opro-gramowaniem, dwóch monitorów LCD 17”, jeden egzemplarz drukarki kolorowej laserowej i jeden egzemplarz skanera”. W związku z rozszerzeniem zakresu zamówienia unieważnia się uchwałę Nr 50/2007 z dnia 11.04.2007
§2

1. Wykonanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie za-mówienia powierza się Głównemu Specjaliście w Samodzielnym Stanowisku d\s Za-mówień Publicznych Władysławowi Kuziarze.
2. W szczególności do obowiązku osób wymienionych w ust. 1 należy wykonanie czyn-ności określonych w uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004 roku.
§3

Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetar-gową w składzie:
Dariusz Siedziewski - przewodniczący Komisji
Władysław Kuziara - sekretarz Komisji
Łukasz Stępień - członek Komisji

§4

1. Do obowiązków Komisji przetargowej należy wykonanie czynności określonych w
uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.

2. Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje przewodniczący Komisji,
prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich
udokumentowaniem. Organizację pracy Komisji przetargowej określa załącznik Nr 1
do uchwały Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.

§5

Wykonanie uchwały powierza się osobie wymienionej w § 2 ust. 1 oraz przewodniczącemu Komisji Przetargowej.




§6

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 13.07.2007 r., godz. 14.58
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 13.07.2007 r., godz. 14.58
Czas Administrator Opis zmiany
13.07.2007 r., godz. 14.58 Administrator Dodanie strony do BIP.