Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO. OFEROWANE STANOWISKO PRACY – Kierownik Bazy Sprzętu i Transportu (09.08.2007)

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W GRODZISKU MAZOWIECKIM ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO OFEROWANE STANOWISKO PRACY – Kierownik Bazy Sprzętu i Transportu
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU – oferta z dnia 14.08.2007 r.
na stanowisko
Kierownik Bazy Sprzętu i Transportu
________________________________________________

w Powiatowym Zarządzie Dróg w Grodzisku Maz.


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Jarosław Dudziński zamieszkały w Grodzisku Maz .

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pan Jarosław Dudziński podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się wiedzą merytoryczną z zakresu znajomości zagadnień wymaganych przez Pracodawcę.


________________________________________________

Lista Kandydatów

oferta z dzia 14.08.2007 r. Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim

Na stanowisko Kierownik Bazy Sprzętu i Transportu

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Imię Nazwisko Miejscowość

1. Jarosław Dudziński Grodzisk Mazowiecki
2. Piotr Olczak Jaktorów
3. Jarosław Kierski Grodzisk Mazowiecki
4. Przemysław Pindor Kozerki, gm. Grodzisk Maz
5. Krzysztof Sawka Grodzisk Mazowiecki


________________________________________________

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W GRODZISKU MAZOWIECKIM
ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO


OFEROWANE STANOWISKO PRACY – Kierownik Bazy Sprzętu i Transportu

Data ogłoszenia naboru: 14 sierpień 2007 r.
Wymiar etatu 1/1

WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE:

1) Niezbędne: średnie lub wyższe techniczne
2) Preferowana specjalność mechanika samochodowa, transport

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

1) wymagania niezbędne:
staż minimum 4 lata – wykształcenie średnie, wyższe- staż minimum 3 lata
obsługa MS Office,
prawo jazdy kat. B (mile widziane kat. C)

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1. Nadzór nad pracownikami wykonującymi pracę kierowcy i operatora sprzętu
2. Instruowanie kierowców, operatorów na temat zasad gospodarki paliwowo-smarowniczej oraz kontrola w zakresie zużycia paliw, olejów i smarów.
3. Nadzór nad ważnością badań lekarskich i uprawnień kierowców, operatorów maszyn zgodnie z Ustawą o ruchu drogowym i Kodeksem Pracy.
4. Prowadzenie dokumentacji paliwowo-smarowniczej i dokumentacji eksploatacyjnej sprzętu i pojazdów.
5. Wydawanie kart pojazdów, rozliczanie zużycia paliw, olejów i smarów oraz weryfikacja zapisów dokonywanych przez kierowców i operatorów w dokumentach pojazdów i maszyn.
6. Nadzór nad stanem technicznym, badanie przyczyn uszkodzeń sprzętu i pojazdów oraz terminowością badań technicznych pojazdów.
7. Nadzór nad zużyciem części zamiennych i remontem oraz zakup części do napraw sprzętu i pojazdów z zachowaniem ustawy prawo zamówień publicznych.
8. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wszelkiej dokumentacji związanej z ich likwidacją oraz współpraca z głównym księgowym w naliczaniu stawek amortyzacyjnych.
9. Nadzór i udział w dyżurach zimowego utrzymania dróg i pomiaru ruchu drogowego.
10. Sprawowanie nadzoru nad zapleczem materiałowo-sprzętowym, a w szczególności dbanie o ogólny stan BHP i p.poż. oraz wygląd urządzeń i pomieszczeń o charakterze socjalnym.
11. Nadzór i sporządzanie harmonogramu oraz karty czasu pracy pracowników dozorujących mienie PZD na zapleczu materiałowo-sprzętowym.
12. Sprawdzanie pod względem merytorycznym rachunków i faktur VAT.



WYMAGANE DOKUMENTY:

- życiorys (CV) – ze szczegółowym przebiegiem pracy,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów poświadczający wykształcenie (dyplom lub świadectwo)
- kopie świadectw pracy
- kopie pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie



MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Dokumenty należy złożyć w terminie do 14 września 2007 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem stanowisko: Kierownik Bazy Sprzętu i Transportu na adres: Powiatowy Zarząd Dróg
w Grodzisku Mazowieckim, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
Zamknięte koperty z dokumentami aplikacyjnymi można również składać osobiście.
Aplikacje, które wpłyną do PZD w Grodzisku Mazowieckim po terminie, nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod nr tel. (022) 724-05-70 wew 14

UWAGI:
1. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie
świadectw pracy, dyplomów, zaświadczeń
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym
stanowisku

Niedostarczenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 09.08.2007 r., godz. 15.18
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 09.08.2007 r., godz. 15.18
Czas Administrator Opis zmiany
09.08.2007 r., godz. 15.18 Administrator Dodanie strony do BIP.