Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej OGŁASZA NABÓR Na stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw pracowniczych i finansowych (1/2 et.)290807

Specjalista do spraw pracowniczych i finansowych (1/2 et.)
PODGIK-001-4/2007





INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko
Specjalista ds. pracowniczych i finansowych
w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Grodzisku Mazowieckim


Informujemy, że w wyniku zakończenia rekrutacji na w/w stanowisko została wybrana Pani Lichocka Anna zamieszkała w Grodzisku Mazowieckim, która uzyskała 71 punktów.


Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydatka spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Podczas rozmowy wykazała się dużym doświadczeniem oraz wiedzą w zakresie wymaganym w pracy na w/w stanowisku. Dodatkowym atutem był staż pracy na w/w stanowisku w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.



_____________________________________________

PODGiK -001-4/2007



LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko urzędnicze
Specjalista ds. pracowniczych i finansowych (1/2 etatu)
w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim



Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się 1 kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

1. Lichocka Anna zamieszkała w Grodzisku Mazowieckim



________________________________________________

PODGiK 001-4/2007


Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Grodzisku Mazowieckim

OGŁASZA NABÓR

Na stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw pracowniczych i finansowych (1/2 et.)


1. Wymagania.
a) wykształcenie wyższe ekonomiczne,
b) staż pracy co najmniej 2 lata,
c) minimum 5 m-cy doświadczenia na stanowisku w sekcji płac,
d) znajomość programów Symfonia FK i Symfonia Płace i Płatnik,
e) znajomość prawa pracy, zasad wynagradzania w jednostkach samorządu terytorialnego oraz rozliczeń z ZUS,
f) obsługa komputera i innych urządzeń biurowych.

2. Wymagania dodatkowe- znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- ustawy o systemach ubezpieczeń społecznych

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.
a) prowadzenie akt osobowych,
b) rozliczanie czasu pracy,
c) prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników,
d) przygotowanie comiesięcznej listy płac dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zgodnie z zasadami obowiązującymi w jednostkach samorządu terytorialnego,
e) prowadzenie dokumentacji płacowej
f) comiesięczne rozliczanie składek ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników, sporządzanie raportów RCA, RSA, RZA, i deklaracji DRA i przekazywanie w ustalonych terminach tych dokumentów drogą elektroniczna do ZUS,
g) sporządzanie i przekazywanie wszystkim pracownikom miesięcznych informacji RMUA o odprowadzonych składkach ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
h) sporządzanie Informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz potrąconych zaliczkach na podatek dochodowy PIT- i przekazywanie ich Urzędom Skarbowym.
i) okresowa analiza funduszu płac.
j) sporządzanie sprawozdań do GUS.
k) wprowadzanie faktur sprzedaży do programu Symfonia FK.

4. Wymagane dokumenty.
a) kwestionariusz osobowy,
b) podanie o przyjęcie do pracy,
c) życiorys,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie świadectw pracy,
f) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
g) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych,
h) oświadczenie o prowadzeniu/nie prowadzeniu/ działalności gospodarczej.
5. Dodatkowe dokumenty.
a) referencje,
b) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
c) inne dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie PODGiK lub pocztą na adres: ul. Kilińskiego 27 05-825 Grodzisk Mazowiecki, z dopiskiem:
Dotyczy naboru Nr PODGiK 001-4/2007 w terminie do dnia 14 września 2007r.

6. Aplikacje, które wpłyną do PODGiK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej PODGiK przy ul. Kilińskiego 27 w Grodzisku Mazowieckim.
8. Dokumenty aplikacyjne powinny być oznaczone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
9. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
a) oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, dyplomów, zaświadczeń o których mowa w punktach 3 i 4,
b) zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,
c) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Niezłożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

Informacji na temat naboru udziela : ….Kierownik PODGiK Pan Szymon Fatalski tel: (022) 755-21-02
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 29.08.2007 r., godz. 12.22
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 29.08.2007 r., godz. 12.22
Czas Administrator Opis zmiany
29.08.2007 r., godz. 12.22 Administrator Dodanie strony do BIP.