Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO OGŁASZA NABÓR na stanowisko Pracownik ewidencji gruntów w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościam

Pracownik ewidencji gruntów
WO-1110-13/2007




LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko
ds. ewidencji gruntów w Wydziale Geodezji , Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
w Starostwie Powiatu Grodziskiego




Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się Pani Małgorzata Rutkowska zam. w Żyrardowie, której oferta spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu.








WO-1110-13/2007
STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO
OGŁASZA NABÓR

na stanowisko Pracownik ewidencji gruntów
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami

1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie geodezyjne, preferowane wyższe geodezyjne;
b) minimum roczne doświadczenie w zawodzie wyuczonym ;
c) dobra znajomość przepisów ustawy o Prawo geodezyjne oraz przepisów wykonawczych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego;
d) dobra znajomość obsługi komputera (Windows, Word, Excel, Internet), programu do prowadzenia części opisowej ewidencji gruntów oraz urządzeń biurowych;
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność oraz odporność na stres
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. prowadzenie spraw administracji rządowej, wynikających z ustawy prawo geodezyjne i przepisów wykonawczych z zakresu ewidencji gruntów, budynków i lokali (czynności techniczne), w szczególności:
• wprowadzanie zmian w ewidencji, w tym zawiadamianie wszystkich zainteresowanych o wprowadzonych zmianach;
• przyjmowanie i ewidencjonowanie w dziennikach zmian dokumentów stanowiących podstawę zmian w ewidencji;
• prowadzenie dzienników zmian;
• udzielanie informacji o gruntach i budynkach zawartych w operacie ewidencyjnym,
• wykonywanie na żądanie podmiotów uprawnionych wypisów z ewidencji i ich wydawanie,
• archiwizowanie baz danych;
• sporządzanie wykazów dla potrzeb urzędowych, zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją.
2. prowadzenie innych spraw z zakresu administracji rządowej dotyczących ewidencji gruntów a wynikających z innych przepisów prawnych;
3. do szczególnych obowiązków wynikających z zakresu prowadzonych spraw należy:
• bieżące prowadzenie spraw, w tym postępowań administracyjnych w sprawach indywidualnych;
• analiza spraw, podejmowanie właściwych i niezbędnych czynności w prowadzonych sprawach;
• terminowe załatwianie spraw oraz niezwłoczne podejmowanie czynności w poszczególnych sprawach;
• bieżące i terminowe informowanie stron o podejmowanych czynnościach oraz rozstrzygnięciach;
• przyjmowanie stron i udzielanie niezbędnych wyjaśnień;
• podejmowanie spraw z urzędu;
• przygotowywanie projektów dokumentów, pism i rozstrzygnięć, w tym decyzji administracyjnych do akceptacji bezpośredniemu przełożonemu;
• składanie na bieżąco bezpośredniemu przełożonemu referatu z prowadzonych spraw;
• opracowanie sprawozdań, analiz, ocen i informacji oraz wynikających z nich wniosków.
4. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy ,
b) podanie o przyjęcie do pracy,
c) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
e) życiorys,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
h) kserokopia dowodu osobistego.
5. Dodatkowe dokumenty:
a) referencje,
b) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
c) inne dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa (w Punkcie Obsługi Mieszkańca) lub pocztą na adres Starostwa, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Maz. z dopiskiem: Dotyczy naboru Nr WO-1110-13/2007 w terminie do dnia 20 listopada 2007 roku.

7. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-grodziski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Maz.

9. Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101,poz. 926 z późn. zm.).
10.Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
 oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, dyplomów zaświadczeń, o których mowa w punktach 4 i 5.
 zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,
 zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.
Umowa o pracę może być poprzedzona umową na okres próbny do 3 miesięcy i umową na czas określony.

11. Informacji na temat naboru udziela: Naczelnik Wydziału Geodezji Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Pan Michał Janczarski – tel. (022) 724 05 01 wew. 233,
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 22.10.2007 r., godz. 16.18
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 22.10.2007 r., godz. 16.18
Czas Administrator Opis zmiany
22.10.2007 r., godz. 16.18 Administrator Dodanie strony do BIP.