Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościam

STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO OGŁASZA NABÓR na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
WO-1110-14/2007

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko
DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
W STAROSTWIE POWIATU GRODZISKIEGO


Informujemy, że w wyniku procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Monika Dróżdż, zam. w Milanówku, która uzyskała łącznie 46 pkt.


Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydat wyłoniony w procedurze uzyskał największą ilość punktów oraz wykazał się odpowiednimi predyspozycjami do zajmowania stanowiska DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W STAROSTWIE POWIATU GRODZISKIEGO

Pozostali kandydaci uzyskali następującą ilość punktów:

 Pani Dorota Wysocka – 44 punkty.

-----------------------------------------------------------------------------

LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatu Grodziskiego


Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:


Lp.
Nazwisko, imię Miejscowość
1. Dróżdż Monika Milanówek
2. Wysocka Dorota Międzyborów
-----------------------------------------------------------------------------

WO-1110-14/2007

STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami

1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe, (prawnicze będzie dodatkowym atutem);
b) minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe (mile widziane w administracji rządowej lub samorządowej);
c) znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego;
d) dobra znajomość obsługi komputera (Windows, Word, Excel, Internet) oraz urządzeń biurowych;
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność oraz odporność na stres
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. prowadzenie spraw z zakresu administracji rządowej, wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami:
2. prowadzenie innych spraw z zakresu administracji rządowej dotyczących nieruchomości, wynikających z innych przepisów prawnych;
3. do szczególnych obowiązków wynikających z zakresu prowadzonych spraw należy:
• bieżące prowadzenie spraw, w tym postępowań administracyjnych w sprawach indywidualnych;
• analiza spraw, podejmowanie właściwych i niezbędnych czynności w prowadzonych sprawach;
• terminowe załatwianie spraw oraz niezwłoczne podejmowanie czynności w poszczególnych sprawach
• bieżące i terminowe informowanie stron o podejmowanych czynnościach oraz rozstrzygnięciach;
• przyjmowanie stron i udzielanie niezbędnych wyjaśnień;
• podejmowanie spraw z urzędu;
• przygotowywanie projektów dokumentów, pism i rozstrzygnięć, w tym decyzji administracyjnych do akceptacji bezpośredniemu przełożonemu;
• składanie na bieżąco bezpośredniemu przełożonemu referatu z prowadzonych spraw;
• opracowanie analiz, ocen i informacji oraz wynikających z nich wniosków.
4. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy ,
b) podanie o przyjęcie do pracy,
c) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
e) życiorys,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
h) kserokopia dowodu osobistego.
5. Dodatkowe dokumenty:
a) referencje,
b) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
c) inne dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa (w Punkcie Obsługi Mieszkańca) lub pocztą na adres Starostwa, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Maz. z dopiskiem: Dotyczy naboru Nr WO-1110-14/2007 w terminie do dnia 14 grudnia 2007 roku.

7. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-grodziski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Maz.

9. Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101,poz. 926 z późn. zm.).

10.Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
 oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, dyplomów zaświadczeń, o których mowa w punktach 4 i 5.
 zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,
 zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

Umowa o pracę może być poprzedzona umową na okres próbny do 3 miesięcy i umową na czas określony.

11. Informacji na temat naboru udziela: Naczelnik Wydziału Geodezji Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Pan Michał Janczarski – tel. (022) 724 05 01 wew. 233,
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 13.11.2007 r., godz. 13.02
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 13.11.2007 r., godz. 13.02
Czas Administrator Opis zmiany
13.11.2007 r., godz. 13.02 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.