Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 116/2007 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 11.09.2007r

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na „Wykonanie pomieszczenia WC dla osób niepełno-sprawnych, przebudowę pomieszczenia socjalnego ( powiększenie) oraz częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na aluminiową w budynku Podstawowego Zespołu Opieki Zdro-wotnej przy ulicy Piasta 30 w Milanówku”.
Uchwała nr 116\ 2007
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 19.09.2007 roku

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na „Wykonanie pomieszczenia WC dla osób niepełno-sprawnych, przebudowę pomieszczenia socjalnego ( powiększenie) oraz częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na aluminiową w budynku Podstawowego Zespołu Opieki Zdro-wotnej przy ulicy Piasta 30 w Milanówku”.


Na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 i 40 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. 2004r. Nr 19, poz. 177 - tekst jednolity Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z dnia 14.09.2006 roku z późniejszymi zmianami ) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§1


Przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nie-ograniczonego o wartości do 5.278.000 EURO na „Wykonanie pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych, przebudowę pomieszczenia socjalnego ( powiększenie) oraz częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na aluminiową w budynku Podstawowego Zespołu Opieki Zdrowotnej przy ulicy Piasta 30 w Milanówku” oznaczenie sprawy ZP\342\25\07.

§2

1. Wykonanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie za-mówienia powierza się Głównemu Specjaliście w Samodzielnym Stanowisku d\s Za-mówień Publicznych Władysławowi Kuziarze.

2. W szczególności do obowiązku osób wymienionych w ust. 1 należy wykonanie czyn-ności określonych w uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004 roku.

§3

Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetar-gową w składzie:

Michał Janczarski - przewodniczący Komisji
Władysław Kuziara - sekretarz Komisji
Łukasz Stępień - członek Komisji.


§4

1. Do obowiązków Komisji przetargowej należy wykonanie czynności określonych w
uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.
Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje przewodniczący Komisji,
prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich
udokumentowaniem. Organizację pracy Komisji przetargowej określa załącznik Nr 1
do uchwały Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.

§5

Wykonanie uchwały powierza się osobie wymienionej w § 2 ust. 1 oraz przewodniczącemu Komisji Przetargowej.

§6

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 14.12.2007 r., godz. 10.18
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 14.12.2007 r., godz. 10.18
Czas Administrator Opis zmiany
14.12.2007 r., godz. 10.18 Administrator Dodanie strony do BIP.