Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE OGŁASZA NABÓR na stanowisko Kierownika Działu Środowiskowego.

Nabór na stanowisko Kierownika Działu Środowiskowego (07.03.2008r.)
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko
Kierownik Działu Środowiskowego
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze została wybrana Pani Iwona Mieszkowska, zam. Żyrardów.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

W procedurze naboru brały udział dwie kandydatki, z których jedna spełniała kryteria niezbędne określone w ogłoszeniu.
Komisja Rekrutacyjna przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną z obydwiema kandydatkami w wyniku której, odpowiednimi predyspozycjami i umiejętnościami do zajmowanego stanowiska wykazała się Pani Iwona Mieszkowska.


LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na Stanowisko Urzędnicze
Kierownik Działu Środowiskowego


Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

Lp. Nazwisko Imię Miejscowość
----------------------------------------------------------------------


1. Dżbik Elżbieta Grodzisk Mazowiecki
2. Mieszkowska Iwona Żyrardów






POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
OGŁASZA NABÓR

Na stanowisko Kierownika Działu Środowiskowego.

1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe – praca socjalna, pedagogika, polityka społeczna, pedagogika specjalna, nauki o rodzinie;
b) Znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej;
c) Znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym;
d) Znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;
e) Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe;
f) Minimum 2-letnia praca na stanowisku kierowniczym.

2. Wymagania dodatkowe:
a) Umiejętność pracy w zespole;
b) Zdolności organizacyjne;
c) Znajomość zagadnień z Europejskiego Funduszu Społecznego;
d) Samodzielność;
e) Teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień dot. finansów publicznych, zamówień publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
f) Znajomość obsługi urządzeń biurowych;


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Organizacja i prowadzenie Działu Środowiskowego;
b) Odpowiedzialność za całokształt działalności pracowników socjalnych;
c) Realizowanie zadań zleconych w ramach programów rządowych, zleconych przez Powiat oraz Europejski Fundusz Społeczny.
4. Wymagane dokumenty:
a) Kwestionariusz osobowy,
b) Podanie o przyjęcie do pracy,
c) Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
e) Życiorys – curriculum vitae,
f) Kserokopie świadectw pracy,
g) Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5. Dodatkowe dokumenty:
a) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.


6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie PCPR z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Działu Środowiskowego”.
W terminie do dnia 07 marca 2008 roku.
7. Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (WWW.bip powiat-grodziski.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Kościuszki 30 i w siedzibie PCPR przy ul. Dalekiej 11a (II p).



9. Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zwartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm)

10. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, dyplomów, zaświadczeń, o których mowa w punktach 4 i 5.
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Nie złożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

11. Informacji na temat naboru udziela Maria Umińska - Samodzielny Referent ds.personalnych.
Tel. 022 724 15 70
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 21.02.2008 r., godz. 11.30
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 21.02.2008 r., godz. 11.30
Czas Administrator Opis zmiany
21.02.2008 r., godz. 11.30 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.