Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 265/2008 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 8 października 2008 r.

w sprawie zatwierdzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowa-dzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5.150.000 EURO
U c h w a ł a nr 265/2008
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 08.10.2008 r.

w sprawie zatwierdzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowa-dzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5.150.000 EURO

Na podstawie art. 91 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z dnia 20.11.2007 roku) w związku z art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. 2001 r. Nr 142 poz. 1592 ze zm.) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala, co następuje:

§ 1

W związku z przeprowadzoną procedurą o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty 5.150.000 EURO na „Wykonanie przebudowy kanału ciepłowniczego na preizolowany o długości 143,60 metra na odcinku od kotłowni zlokalizowanej w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 przy ulicy Kilińskiego 8c do budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 ( części od ulicy Bartniaka) w Grodzisku Mazowieckim„ oznaczenie sprawy ZP\342\26\08 Zarząd postanawia:

1. udzielić zamówienia Firmie Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe „ INSTALEKS” Sławomir Konarski ul. Browarna Nr 2 kod 96-300 Żyrardów, która złożyła najkorzystniej-szą ofertę w wysokości kwoty 107.058,22 złotych brutto.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Staroście Grodziskiemu.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 24.10.2008 r., godz. 15.04
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 24.10.2008 r., godz. 15.04
Czas Administrator Opis zmiany
24.10.2008 r., godz. 15.04 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.