Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 305/2009 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 28 stycznia 2009 r.

w sprawie zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego do procedury podstawowej ZP\342\20\08.
Uchwała nr 305/ 2009
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 28.01.2009 roku

WO.0063-9/09

w sprawie zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego do procedury podstawowej ZP\342\20\08.

Zgodnie z art. 67 ust. 1 punkt 5 i 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycz-nia 2004r. ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zarząd Po-wiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§ 1

Zlecić wykonanie zamówienia dodatkowego zgodnie z Art. 67 ust. 1 punkt 5 i 6 Ustawy Pra-wo zamówień publicznych o wartości do 50 % zamówienia podstawowego ( procedura pod-stawowa ZP\342\20\08) na wykonanie „Przebudowy z rozbudową pomieszczeń znajdujących się na I piętrze i w części na parterze budynku położonego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim na potrzeby Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – I etap inwestycji i zawrzeć odrębną umowę na realizację następujących prac:

- wykonanie podłoży i posadzek w części modernizowanej i dobudowywanej,
- wykonanie dodatkowego nadprożą z ceowników stalowych z osiatkowaniem i otynkowa-
niem zgodnie z zapisem w dzienniku budowy przez konstruktora z biura projektów,
- wykonanie dodatkowego wzmocnienia 6 sztuk słupów żelbetowych konstrukcją metalową
zgodnie z zapisem w dzienniku budowy – zbyt mały przekrój nośny slupów w stosunku do
dokumentacji technicznej,
- wzmocnienie posadzek siatką stalową zgodnie z zaleceniami biura projektów w ramach
nadzoru autorskiego,
- powiększenia 2 sztuk okien w pomieszczeniu Nr 29 na piętrze od strony ulicy Żyrardow-
skiej i montażem drzwi dwuskrzydłowych z wykonaniem nadproża w pozostawionej ścia-
nie konstrukcyjnej ( brak możliwości rozbiórki ze względu na brak podciągu),
- zakup i montaż stolarki drzwiowej i jej montaż zgodnie z dokumentacją techniczną,
- wykonanie okablowania instalacji SAP ( przeciwpożarowej) wraz z montażem części czu-
jek i oprzyrządowania zlokalizowanego pod sufitami podwieszanymi i ścianami działowy-
mi gipsowymi przed ich zakryciem,
- wykonanie sufitów podwieszanych na wszystkich korytarzach rozbieranych z możliwością
dostępu do instalacji elektrycznej, ppoż, wentylacji i klimatyzacji ( zmiana w stosunku do
projektu).


§ 2

Termin realizacji zamówienia dodatkowego do dnia 30.05.2009 roku.

§ 3

Zlecić realizację zamówienia dodatkowego Firmie B U D M A R Firma Budowlana Marek Kamola ul. Krańcowa 31 – 33a kod 97 – 200 Tomaszów Mazowiecki działającą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem ewidencyjnym 13765 wydanym przez Prezydenta Miasta Tomaszów Mazowiecki. Rozliczenie według stawek zapropo-nowanych dla robót dodatkowych z przetargu ( procedura ZP\342\20\08) i złożonej oferty na realizację prac. Orientacyjna wartość zamówienia dodatkowego wyniesie około 260.000,0 złotych brutto.

§ 4

Nadzór merytoryczny nad realizacją będzie sprawował Główny Specjalista d\s Zamówień Publicznych Władysław Kuziara.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 02.02.2009 r., godz. 11.56
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 02.02.2009 r., godz. 11.56
Czas Administrator Opis zmiany
02.02.2009 r., godz. 11.56 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.