Zarządzenie nr 20/2003
Starosty Grodziskiego
z dnia 16 grudnia 2003r.
W sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do dokonania oceny czy oferenci spełniają wymagane warunki, oceny złożonych ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę art. 67 i art. 15 ust. 1 (Dz. U. z 2002r. Nr 72 poz. 664 z póź. zmia.), na zakup art. biurowych.
Na podstawie §2 ust. 1 oraz §4 ust. 1 i 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dn. 4.06.2002r. w sprawie szczegółowych zasad powoływania członków komisji przetargowej oraz trybu jej pracy (Dz. U. Nr 82, poz. 743), zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w składzie:
1. Henryk Pleban – Przewodniczący
2. Edyta Kozłowska – Sekretarz
3. Mariola Świniarek – Członek
§ 2
Komisja przetargowa działa w ramach ustalonych ustawą z dn. 10 czerwca 1999r. o zamówieniach publicznych (j.t. Dz. U. z 2002r. Nr 72, poz. 664 z póź. zmia.), przepisami wykonawczymi do wymienionej ustawy oraz regulaminem pracy komisji przetargowej wprowadzonym Zarządzeniem Starosty Grodziskiego Nr 5 z dnia 17.02.2003 roku.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Jesteś tutaj:
Menu boczne:
- INFORMACJE PODSTAWOWE
- ORGANY POWIATU
- STAROSTWO
- AKTY ADMINISTRACYJNE I PRAWO MIEJSCOWE
- UDOSTĘPNIANIE AKTÓW PRAWA KRAJOWEGO
- BUDŻET I RAPORT O STANIE POWIATU
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE I GOSPODAROWANIE MIENIEM
-
INNE DOKUMENTY
- Strategia Rozwoju Powiatu Grodziskiego na lata 2021-2027
- Strategia Rozwoju Powiatu Grodziskiego na lata 2014-2020
- Program Ochrony Środowiska dla Powiatu Grodziskiego do 2029 roku
- Informacje o środowisku i jego ochronie
- Informacje o zadaniach oświatowych
- Porozumienia
- Protokoły z kontroli
- Regulamin przyznawania honorowego wyróżnienia "Mecenas Kultury"
- PORADNIK INTERESANTA
- Dostępność
Główna treść strony
Główna treść strony
Zarządzenie nr 20
W sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do dokonania oceny czy oferenci spełniają wymagane warunki, oceny złożonych ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę na zakup art. biurowych.
Dane administracyjne
Wytworzył: | Brak danych |
Wprowadził: | Elwira Strzelczyk, data: 07.01.2004 r., godz. 15.44 |
Ostatnia aktualizacja: | Elwira Strzelczyk, data: 07.01.2004 r., godz. 15.44 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
07.01.2004 r., godz. 15.44 | Elwira Strzelczyk | Dodanie strony do BIP. |