Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na ; Częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w bu-dynku przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim;

  • Zamieszczono: 25.07.2006 r.
  • Data składania ofert: 17.08.2006 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 17.08.2006 r., godz. 12.30
OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 25.07.2006 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na; Częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w bu-dynku przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim;

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z PCV na III piętrze budynku na terenie posesji Daleka 11A w Gro-dzisku Mazowieckim oraz wymianę ścianek metalowych z drzwiami wejściowymi głównymi dwu-skrzydłowymi i ścianek wewnętrznych ( ekran) z drzwiami wewnętrznych na aluminiowe.

Zakres prac obejmuje:
 demontaż istniejącej stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi na III piętrze budynku wraz z oknami na klatkach schodowych ( ogółem 30 okien),
 demontaż istniejących ścianek metalowych z drzwiami metalowymi głównymi dwuskrzydło-wymi wejściowymi do budynku o całkowitych wymiarach ścianki 2,96 x 2,40 metra,
 demontaż istniejącej ścianki metalowej wewnętrznej z drzwiami metalowymi wewnętrznymi dwuskrzydłowymi wraz z ściankami bocznymi i naświetlami o całkowitych wymiarach 3,30 x 2,94 metra + odcinek boczny o wymiarach 0,65 x 2,94 metra,
 załadunek i wywóz odpadów z rozbiórki na dostępne Wykonawcy wysypisko,
 montaż nowej stolarki z PCV na III piętrze budynku ( łącznie 30 okien),
 montaż nowych ścianek aluminiowych w wersji „ ciepłego aluminium” wejściowych do bu-dynku wraz z drzwiami dwuskrzydłowymi z pochwytem, samozamykaczem i dwoma zamka-mi ( szklenie szyba P4),
 montaż nowych ścianek aluminiowych w wersji „ ciepłego aluminium” wewnętrznych
( ekran) wraz z drzwiami dwuskrzydłowymi z samozamykaczem i zamkiem ( szklenie szyba
P4), w górnej części nad drzwiami naświetle otwierane,
 montaż nowych parapetów wewnętrznych okiennych z PCV lub aglomarmuru,
 wykonanie nowych obróbek blacharskich zewnętrznych okien z blachy stalowej powlekanej ( należy przewidzieć zwiększoną szerokość o 11,o centymetrów ze względu na przewidywane ocieplenie budynku),
 uzupełnienie tynków ościeży okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,
 pomalowanie dwukrotne ościeży okiennych zewnętrznych i wewnętrznych.


Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewi-dziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.



Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urzą-dzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji tech-nicznej wykonania i odbioru robót. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonaw-cy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi wynosi 1 rok i gwarancji trzy lata od daty odbioru końcowego. Wymagany okres gwarancji producenta na stolarkę z PCV i aluminiową minimum 5 lat od daty odbioru końcowego prac.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawcy do realizacji prac.


1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 2.000,0 zł ( dwa tysiące złotych).
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
• dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z upraw-nieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynie-rów Budownictwa),
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie ca-łości inwestycji,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy).

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 18 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:

1. Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724-05-
01 wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od
900 ÷ 1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

2. Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami – Michał Jan-
czarski tel. ( 0-22) 724-05-01 wew. 233; e-mail: godziny pracy: poniedziałek i czwartek od
900 ÷ 1700; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.


5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 17.08.2006 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Staro-
stwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.08.2006 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój
Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.

Ogłoszenie wywieszono w dniu 25.07.2006 roku.
Zdjęto dnia ............ 08.2006 roku.



SIWZ

Wykaz osób

Oświadczenie wykonawcy

STWiOR

Formularz ofertowy

Wykaz zrealizowanych robót

Umowa

Tabela kosztowa

Plan część a

Plan część b

Uzupelnienie SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 25.07.2006 r., godz. 10.47
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 25.07.2006 r., godz. 10.47
Czas Administrator Opis zmiany
25.07.2006 r., godz. 10.47 Administrator Dodanie przetargu do BIP.