Przetarg nieograniczony na „WYKONANIE WYCINKI I KOREKTY DRZEW NA DROGACH POWIATOWYCH, POWIATU GRODZISKIEGO”
- Zamieszczono: 23.07.2008 r.
- Data składania ofert: 05.08.2008 r., godz. 09.50
- Data otwarcia ofert: 05.08.2008 r., godz. 10.00
Powiatowy Zarząd Dróg
w Grodzisku Mazowieckim
ul. Traugutta 41
05 – 825 Grodzisk Mazowiecki
ZP-342/22/2008
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„WYCINKA I KOREKTA DRZEW NA DROGACH POWIATOWYCH
POWIATU GRODZISKIEGO”
Na postawie art. 92 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej „ustawą”, informuję, że w przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę. W trakcie badania i oceny ofert wybrana została oferta nr 1 firmy:
URZĄDZANIE I UTRZYMYWANIE ZIELEŃCÓW
CHIRURGIA DRZEW
Petroniusz Frejlich
ul. Ludna 7b, 05-822 Milanówek
jako oferta najkorzystniejsza z ceną brutto 4 975,50 zł.
Wykonawcy, których oferty odrzucono - 0
Wykonawcy, których wykluczono z postępowania - 0
Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu wraz z uzyskaną liczbą punktów.
NR OFERTY WYKONAWCA LICZBA PUNKTÓW
1 URZĄDZANIE I UTRZYMYWANIE IELEŃCÓW
CHIRURGIA DRZEW
Petroniusz Frejlich
ul. Ludna 7b, 05-822 Milanówek 100,00
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
„WYKONANIE WYCINKI I KOREKTY DRZEW NA DROGACH POWIATOWYCH, POWIATU GRODZISKIEGO”
ZP – 342/22/08
1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz., 05 – 825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:
Wykonaniu wycinki i korekty drzew na drogach powiatowych, Powiatu Grodziskiego
CPV – 77 21 14 00 – 6 – Usługi wycinania drzew
77 34 10 00 – 2 - Okrzesywanie drzew
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
wykonanie wycinki drzew o średnicach określonych w załączniku Nr 3 - Tabela kosztowa do niniejszej specyfikacji na podstawie uzyskiwanych na bieżąco, decyzji administracyjnych zezwalających na ich wycinkę, wydanych przez poszczególne gminy Powiatu Grodziskiego,
wykonanie korekty korony drzew obejmujące usunięcie suszu, redukcję i korektę korony,
usunięcie karp oraz zasypanie dołów,
uprzątnięcie wyciętych drzew, konarów, gałęzi, liści i karp z wywozem na odpowiednie składowisko dostępne dla Wykonawcy lub zagospodarowanie we własnym zakresie.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 01.12.2008 roku
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Na potwierdzenie należy załączyć:
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie należy załączyć:
• wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 2 usług obejmujących zakres zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem zakresowi rzeczowemu zamówienia, określonemu w pkt. 3 niniejszej SIWZ i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 5),
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (minimum jedna osoba uprawniona do obsługi piły mechanicznej), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających odpowiednie uprawnienia/zaświadczenia do wykonania prac objętych zamówieniem – (załącznik nr 6),
3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy.
Na potwierdzenie należy załączyć:
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy – (załącznik Nr 4),
Do oferty należy załączyć również:
1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1),
2. wypełnione i podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 2),
3. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 3).
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia.
8. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty, zamawiający będzie się kierował kryterium: cena ofertowa brutto 100 %.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ul. Traugutta 41,
05 – 825 Grodzisk Maz.
do dnia 05.08.2008 do godz. 950
11. Termin związania ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Załącznik nr 5
Załącznik nr 6
Polecenie wykonania