Zakup i sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do
drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego
- Zamieszczono: 07.04.2009 r.
- Data składania ofert: 21.04.2009 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 21.04.2009 r., godz. 12.30
OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 06.04.2009 roku.
Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Zakup i sukcesywną dostawę tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego”
Ogłoszenie zostało wysłane do BZP z numerem: 59231 - 2009. dnia 07.04.2009
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek wymienionych
w tabeli kosztowej (Zał. Nr 4 do niniejszej specyfikacji) do siedziby Starostwa w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy po telefonicznym lub faksowym zgłoszeniu potrzeb
w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Ilości podanych
w tabelach materiałów biurowych mogą ulegać zmianie
w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Podane ilości wynikają z zamówień z roku ubiegłego. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są stałe przez cały czas obowiązywania umowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składa-nia ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych materiałów zamiennych nie mogą być gorsze niż materiały wyprodukowane przez producenta drukarki w której toner
będzie użyty, nazwy drukarek podane są w tabeli kosztowej (załącznik Nr 4 do SIWZ) i parametry te muszą być udokumentowane ( świadectwa producenta – czyli dokument potwierdzający iż produkt jest oryginalnie zapakowany
i wyprodukowany w okresie ostatniego półrocza od daty dostarczenia do zamawiającego i ma gwarantowany okres ważności, parametry techniczne i chemiczno-fizyczne – to wydajność danego rodzaju tuszu lub toneru przy określonym stopniu zaczernienia strony w stosunku do produktu wyprodukowanego przez producenta drukarki), tonery muszą być nowe tzn. fabrycznie zapakowane przez producenta (nie regenerowane).
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości maksymalnej do 20% wartości zamówienia podstawowego.
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: jeden rok od daty zawarcia umowy. Maksymalny czas dostawy cząstkowej 3 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego telefonicznie lub faksem w okresie obowiązywania umowy.
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji)
3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi
w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami mistrzowskimi),
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 ul. Kościuszki 32 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49
lub pobrać ze strony internetowej:
index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
5. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel.: (022) 724 – 05 – 01 wew. 202 (odnośnie procedury przetargowej),e-mail: zpstargrmaz@wp.pl.
Piotr Szymański – Młodszy Referent Wydział Organizacyjny
tel.: (022) 724 – 18 – 33 wew. 231 (odnośnie asortymentu zamawianych materiałów biurowych).
6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
7. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
8. Oferty można składać do dnia 21.04.2009 roku do godziny 12:00 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.04.2009 roku o godzinie 12:30 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter)
ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.
Ogłoszenie wywieszono w dniu 07.04.2009 roku.
SIWZ
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5