Zakup i dostawa wraz z montażem dwóch serwerów wraz z oprogramowaniem i licencjami, ośmiu zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz dwóch drukarek sieciowych
- Zamieszczono: 07.12.2009 r.
- Data składania ofert: 16.12.2009 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 16.12.2009 r., godz. 12.30
Odpowiedzi na pytania do SIWZ
OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 07.12.2009 roku.
Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Zakup i dostawę wraz z montażem dwóch serwerów wraz z oprogramowaniem i licencjami, ośmiu zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz dwóch drukarek sieciowych” Oznaczenie sprawy ZP\3431-24\09.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 233979 – 2009
z dnia 07.12.2009r.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem dwóch serwerów wraz
z oprogramowaniem i licencjami, ośmiu zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz dwóch drukarek sieciowych dla Starostwa Powiatu Grodziskiego.
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa:
• serwer do backupu danych wraz z oprogramowaniem (oprogramowanie wyszczególnione w załączniku Nr 2 do SIWZ)
• serwer dedykowany pod usługi katalogowe (active directory) wraz z oprogramowaniem (oprogramowanie wyszczególnione w załączniku Nr 2 do SIWZ)
• ośmiu sztuk jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem (oprogramowanie wyszczególnione w załączniku Nr 2 do SIWZ),
• ośmiu sztuk monitorów LCD o przekątnej 18,5”,• dwóch drukarek sieciowych laserowych, czarno-białych,
• ośmiu sztuk pakietu biurowego w 100% zgodnego z Microsoft Office 2007 Basic Edition PL lub równoważnych,
• instalacja wraz z wdrożeniem serwerów w istniejącą infrastrukturę informatyczną
starostwa.
Parametry w/w sprzętu komputerowego stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ wraz z zaproponowanymi cenami realizacji dostaw.
W cenie musi być również uwzględniony koszt ewentualnego odbioru uszkodzonego sprzętu w okresie gwarancji i jego ponowne dostarczenie po naprawie do siedziby zamawiającego.
Zamawiający informuje, iż nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń nie mogą być gorsze niż urządzeń określonych w SIWZ. Udowodnienie
równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: 10 dni od daty podpisania umowy.
2. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji)
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy)
4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷ 1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.
Dariusz Siedziewski
Stanowisko służbowe: Informatyk
Numer telefonu: (0-22) 724 05 01 wew. 228
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga 100%).
7. Oferty można składać do dnia 16.12.2009 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.12.2009 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej (pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.
Ogłoszenie wywieszono w dniu 07.12.2009 roku.
SIWZ
Załącznik Nr 1 do SIWZ
Załącznik Nr 2 do SIWZ
Załącznik Nr 3 do SIWZ
Załącznik Nr 4 do SIWZ
Załącznik Nr 5 do SIWZ