Pełnienie funkcji koordynatora i trzech asystentów w projekcie: Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem
- Zamieszczono: 30.11.2011 r.
- Data składania ofert: 08.12.2011 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 08.12.2011 r., godz. 12.30
Numer ogłoszenia: 312921 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora i trzech asystentów w projekcie: Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora i trzech asystentów w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, realizowanego przez Powiat Grodziski w czterech niezależnych częściach: - Część pierwsza: Pełnienie funkcji koordynatora projektu; - Część druga: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim; - Część trzecia: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim; - Część czwarta: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Nr 2 w Milanówku. Realizacja projektu ma na celu zdobycie dodatkowych umiejętności i wiedzy, co pozwoli na wyrównanie szans absolwentów na rynku pracy. Opis części I - Pełnienie funkcji koordynatora projektu. W ramach powyższego projektu Wykonawca będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 r. od poniedziałku do piątku w godzinach i czasie uzależnionych od realizacji projektu. Koordynator jest zobowiązany do: 1. sporządzania dokumentów związanych z realizacją Projektu, z zachowaniem obowiązujących terminów, 2. nadzoru nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem realizacji projektu, 3. systematycznego monitorowania przebiegu realizacji Projektu oraz niezwłocznego informowania beneficjenta o powstałych nieprawidłowościach, 4. sporządzania sprawozdań, harmonogramów i innych dokumentów związanych z realizacją Projektu i przekazywania ich do właściwych instytucji, z zachowaniem obowiązujących terminów, 5. sporządzania wniosków o płatność, zgłaszania zmian dotyczących realizacji projektu i prowadzenia korespondencji tematycznej, 6. udzielania wszelkiej niezbędnej pomocy w trakcie kontroli zewnętrznej, dokonywanej w zakresie prawidłowości realizacji Projektu, 7. niezwłocznego informowania w formie pisemnej Instytucji Wdrażającej o zmianach w realizacji Projektu lub ewentualnych problemach w realizacji Projektu, 8. prowadzenia indywidualnej karty czasu pracy, 9. nadzorowania pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację Projektu, współpracy z asystentami koordynatora i księgowym projektu, 10. nadzoru nad procedurą zakupu urządzeń i materiałów niezbędnych do realizacji projektu, 11. nadzoru nad działaniami promocyjno - informacyjnymi. Koordynator musi posiadać niezbędne przygotowanie (szkolenia, kursy) i doświadczenie. Opis części II - Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim w zakresie nadzorowania zajęć z języka francuskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 14.00 do 17.30, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu. Opis części III - Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim w zakresie nadzorowania zajęć z języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 8.00 do 9.35, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu. Opis części IV - Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Nr 2 w Milanówku w zakresie nadzorowania zajęć z języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 8.00 do 18.50, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu. Ponadto do zadań asystentów należą: 1. nadzór nad realizacją Projektu w danej jednostce zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w sposób prawidłowy pod względem formalnym i merytorycznym, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym Projektu, 2. systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji Projektu w danej jednostce oraz niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o powstałych nieprawidłowościach, 3. udzielanie wszelkiej niezbędnej pomocy w trakcie kontroli zewnętrznej, dokonywanej w zakresie prawidłowości realizacji Projektu, 4. prowadzenie indywidualnej karty czasu pracy, 5. wizytowanie zajęć, współpraca z nauczycielami zatrudnionymi w projekcie oraz koordynatorem i księgowym projektu, 6. uczestniczenie w spotkaniach związanych z realizacją projektu, 7. prowadzenie ewidencji uczniów uczestniczących w projekcie, 8. monitorowanie obecności uczniów na zajęciach, 9. potwierdzanie kart czasu pracy nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu, 10. ustalanie zastępstw zajęć w miarę potrzeb. Asystenci muszą posiadać niezbędne doświadczenie. Opis Dodatkowy 1) Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego, 2) Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa zlecenia, 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy, 4) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych w umowie (Załącznik Nr 2 lub 2a do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa, priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji koordynatora projektu.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach powyższego projektu Wykonawca będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 r. od poniedziałku do piątku w godzinach i czasie uzależnionych od realizacji projektu. Koordynator jest zobowiązany do: 1. sporządzania dokumentów związanych z realizacją Projektu, z zachowaniem obowiązujących terminów, 2. nadzoru nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem realizacji projektu, 3. systematycznego monitorowania przebiegu realizacji Projektu oraz niezwłocznego informowania beneficjenta o powstałych nieprawidłowościach, 4. sporządzania sprawozdań, harmonogramów i innych dokumentów związanych z realizacją Projektu i przekazywania ich do właściwych instytucji, z zachowaniem obowiązujących terminów, 5. sporządzania wniosków o płatność, zgłaszania zmian dotyczących realizacji projektu i prowadzenia korespondencji tematycznej, 6. udzielania wszelkiej niezbędnej pomocy w trakcie kontroli zewnętrznej, dokonywanej w zakresie prawidłowości realizacji Projektu, 7. niezwłocznego informowania w formie pisemnej Instytucji Wdrażającej o zmianach w realizacji Projektu lub ewentualnych problemach w realizacji Projektu, 8. prowadzenia indywidualnej karty czasu pracy, 9. nadzorowania pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację Projektu, współpracy z asystentami koordynatora i księgowym projektu, 10. nadzoru nad procedurą zakupu urządzeń i materiałów niezbędnych do realizacji projektu, 11. nadzoru nad działaniami promocyjno - informacyjnymi. Koordynator musi posiadać niezbędne przygotowanie (szkolenia, kursy) i doświadczenie..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Nr 1 w Grodzisku Mazowieckim w zakresie nadzorowania zajęć z języka francuskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 14.00 do 17.30, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu. Ponadto do zadań asystentów należą: 1. nadzór nad realizacją Projektu w danej jednostce zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w sposób prawidłowy pod względem formalnym i merytorycznym, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym Projektu, 2. systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji Projektu w danej jednostce oraz niezwłoczne informowanie Koordynatora Projektu o powstałych nieprawidłowościach, 3. udzielanie wszelkiej niezbędnej pomocy w trakcie kontroli zewnętrznej, dokonywanej w zakresie prawidłowości realizacji Projektu, 4. prowadzenie indywidualnej karty czasu pracy, 5. wizytowanie zajęć, współpraca z nauczycielami zatrudnionymi w projekcie oraz koordynatorem i księgowym projektu, 6. uczestniczenie w spotkaniach związanych z realizacją projektu, 7. prowadzenie ewidencji uczniów uczestniczących w projekcie, 8. monitorowanie obecności uczniów na zajęciach, 9. potwierdzanie kart czasu pracy nauczycieli prowadzących zajęcia w ramach projektu, 10. ustalanie zastępstw zajęć w miarę potrzeb. Asystenci muszą posiadać niezbędne doświadczenie..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim w zakresie nadzorowania zajęć z języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 8.00 do 9.35, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w Zespole Szkół Nr 2 w Milanówku..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji asystenta w Zespole Szkół Nr 2 w Milanówku w zakresie nadzorowania zajęć z języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego prowadzonych w ramach projektu Znam języki będę poszukiwanym pracownikiem. Asystent będzie wykonywał swoje obowiązki od 2 stycznia 2012 r. do 31 sierpnia 2012 roku w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach odbywanych zajęć oraz dodatkowo w zależności od potrzeb realizacji projektu. Zajęcia odbywają się w przedziale godzinowym od 8.00 do 18.50, harmonogram oraz dni w których odbywają się zajęcia może ulec zmianie w trakcie realizacji Projektu..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uzupełnienie specyfikacji.
SIWZ
Załącznik Nr 1 do SIWZ
Załącznik Nr 1a do SIWZ
Załącznik Nr 1b do SIWZ
Załącznik Nr 1c do SIWZ
Załącznik Nr 2 do SIWZ
Załącznik Nr 2a do SIWZ
Załącznik Nr 3 do SIWZ
Załącznik Nr 4 do SIWZ