Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na wykonanie „ Modernizacji kotłowni w Centrum Kształcenia Praktycznego w Grodzisku Mazowieckim ul. Żyrardowska 48”.

  • Zamieszczono: 14.06.2006 r.
  • Data składania ofert: 26.06.2006 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 26.06.2006 r., godz. 12.30
OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 12.06.2006 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na wykonanie „ Modernizacji kotłowni w Centrum Kształce-nia Praktycznego w Grodzisku Mazowieckim ul. Żyrardowska 48”.

Zakres zamówienia obejmuje:

wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji kotłowni z montażem dwóch sztuk ko-tłów gazowych o mocy 170 kW każdy z odprowadzeniem spalin dwoma zewnętrznymi kominami ze stali kwasoodpornej wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej w kotłowni z montażem punktu redukcyjno- pomiarowego i wykonaniem sieci ciepłowniczej z rur preizolowanych 76,1x4.0/140 z alarmem o łącznej długości 53,50 mb od budynku CK do budynku TOS oraz wyko-nanie przebudowy przyłącza wodociągowego z rur PEHD 90 mm o długości 96,50 m z wykonaniem studni wodomierzowej z kręgów betonowych 1800 mm na terenie Centrum Kształcenia Praktyczne-go przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami wykonania robót przedstawionymi w SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiarach i kosztorysach ofertowych dla poszczególnych części za-dania inwestycyjnego, zgodnie z postanowieniami umowy, wraz z organizacją placu budowy, obsłu-gą geodezyjną, inwentaryzacją powykonawczą, wykonaniem badań i prób, przywróceniem terenu po zakończeniu prac do stanu pierwotnego oraz wykonaniem innych robót wymaganych technologią

Zakres przewidzianych prac obejmuje dokumentacja techniczna w poszczególnych branżach +
kosztorysy ślepe i ofertowe ( do wypełnienia) w branżach ogólnobudowlanej i sanitarnej (sieć z rur
preizolowanych + nowa sieć wodociągowa z studnią wodomierzową) oraz specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót.
Szczegółowy zakres prac podany jest w kosztorysach ofertowych w poszczególnych branżach
( załącznik Nr 4 do SIWZ):
• część a) roboty budowlane w kotłowni ( budowlane, technologia kotłowni, instalacja
elektryczna),
• część b) instalacja gazowa wewnętrzna z montażem punktu redukcyjno-pomiarowego,
• część c) sieć cieplna z rur preizolowanych z budynku CK do budynku TOS,
• część d) sieć wodociągowa z rur PEHD z wykonaniem studni wodomierzowej z kręgów
betonowych o średnicy 1800 mm.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją i ze specyfikacją techniczna wykonania
i odbioru robót budowlanych ( załącznik Nr 12 do SIWZ).

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: trzy miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 5.000,0 zł ( pięć tysięcy złotych).
3. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej lub częściowej.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych
urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzenia i materiały podane w załączniku Nr
8, 9,10 i 11 do SIWZ ( dokumentacja techniczna).

5. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających i dodatkowych do podstawowego
zakresu zamówienia zgodnie z art. 67 punkt 5, 6 Prawa zamówień publicznych.
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
• dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z upraw-nieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynie-rów Budownictwa) i minimum 5 etatowych pracowników ( prosimy o podanie wykazu osób przewidzianych do realizacji zadania inwestycyjnego),
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie ca-łości inwestycji lub zdolności kredytowych potwierdzonym stosownym zaświadczeniem z banku,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy)

7. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 18 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
9. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto (waga – 100%).
10. Oferty można składać do dnia 26.06.2006 roku do godziny 12.00 w sekretariacie Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.06.2006 roku o godzinie 12.30 w sali konferencyjnej (pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.

Ogłoszenie wywieszono w dniu 13.06.2006 roku.
Zdjęto dnia ............ 06.2006 roku.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Uzupełnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

załącznik nr 1

załącznik nr 2

załącznik nr 3

załącznik nr 4d

załącznik nr 4c

załącznik nr 4b

załącznik nr 4a

załącznik nr 5

załącznik nr 6

załącznik nr 7

załącznik nr 8

załącznik nr 9

załącznik nr 10

załącznik nr 11

załącznik nr 12
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 14.06.2006 r., godz. 08.29
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 14.06.2006 r., godz. 08.29
Czas Administrator Opis zmiany
14.06.2006 r., godz. 08.29 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.