Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg na przebudowę drogi 01415 Grodzisk Maz. - Siestrzeń

  • Zamieszczono: 14.06.2006 r.
  • Data składania ofert: 24.07.2006 r., godz. 11.00
  • Data otwarcia ofert: 24.07.2006 r., godz. 12.00
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych numer 148 z dnia 13.06.2006 pod pozycją 31143.
>

Grodzisk Maz. 4.09.2006 r.

Pan Grzegorz Benedykciński
Burmistrz Miasta i Gminy Grodzisk Maz.
05 – 852 Grodzisk Maz.
Ul. Kościuszki 32a


Dot: przebudowy drogi 01415 Grodzisk-Siestrzeń

Powiat w bieżącym roku otrzymał dotację z Ministerstwa Transportu na realizację przebudowy drogi 01415 Grodzisk-Siestrzeń w wysokości 1.650.000 zł. jako 50% dofinansowanie wykonania zadania. Warunkiem rozliczenia pozyskanych środków jest udział własny w wysokości 50% kosztów.
Zgodnie z zawartym w 2006 r porozumieniem Gmina finansuje zadanie w kwocie 400.000 zł, Powiat w kwocie 920.000 zł łącznie 1.320.000 zł. Do rozliczenia dotacji brakuje kwoty 330.000 zł.
Dlatego zwracam się do Pana Burmistrza z uprzejmą prośbą o rozważenie możliwości zwiększenia o 110.000 zł. partycypacji Gminy w kosztach realizacji zadania pn.” Przebudowa drogi 01415 Grodzisk – Siestrzeń”.


> Treść ogłoszenia:
>
> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
> Grodzisk Mazowiecki: przebudowa drogi 01415 Grodzisk Maz. - Siestrzeń
> Publikacja obowiązkowa.
> SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
> I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd
> Dróg w Grodzisku Mazowieckim, do kontaktów: Marta Strawa, ul. Kościuszki
> 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7240570, fax
> 022 7240570, e-mail: pzd.grodzisk@neostrada.pl.
> Adresy internetowe
> Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-grodziski
> Adres profilu nabywcy (URL):
> Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego
> systemu zakupów (URL):
> Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w
> Grodzisku Mazowieckim, Marta Strawa, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk
> Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. (0-22) 724 - 05 - 70, fax (0-22) 724 -
> 05 - 70, e-mail: pzd-grodzisk-maz@pzd-grodzisk-maz.win.pl,
> www.powiat-grodziski.pl.
> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
> jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
> Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy
> przesyłać na adres: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w
> Kancelarii Notarialnej w Grodzisku Mazowieckim Beata Kuczyńska Notariusz,
> Piotr Kuczyński Notariusz Sp.c., ul. Bartniaka 12A, 05-825 Grodzisk
> Mazowiecki, woj. mazowieckie.
> 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności:
> Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
> Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
> II.1) Opis
> 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi
> 01415 Grodzisk Maz. - Siestrzeń.
> 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych,
> realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
> Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Siestrzeń.
> 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
> 1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
> Czas trwania umowy ramowej:
> Wartość umowy ramowej:
> Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
> 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty drogowe obejmują
> wykonanie na odc. o długości 805 m w miejscowości Siestrzeń od km 0+000 do
> km 0+805 robót ziemnych w granicach pasa drogowego, poszerzenia jezdni do
> 7 m /poszerzenie 2,0 m / w obustronnym krawężniku na ławie betonowej z
> oporem, wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową,
> wykonanie warstwy podbudowy / wzmocnienie / z mieszanki
> mineralno-asfaltowej gr. 9 cm, warstwy wiążącej gr. 8 cm i ścieralnej gr.
> 5 cm, zatoki autobusowej wraz chodnikiem w jej obrębie w miejscowości
> Siestrzeń. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie warstwy
> ścieralnej w miejscowości Marynin odc. dł. 1627 m i w miejscowości Opypy
> odc. dł.570 m w ciągu drogi 01415.
> 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających
> spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań
> określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy,
> którzy:
> posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
> czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
> posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a
> także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
> znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
> zamówienia,
> nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24
> ust. 1 i 2 ustawy).
> 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.20.
> 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
> 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
> 2) Wielkość lub zakres zamówienia
> Całkowita wielkość lub zakres: Roboty drogowe obejmują
> wykonanie na odc. o długości 805 m w miejscowości Siestrzeń od km 0+000 do
> km 0+805 robót ziemnych w granicach pasa drogowego, poszerzenia jezdni do
> 7 m /poszerzenie 2,0 m / w obustronnym krawężniku na ławie betonowej z
> oporem , wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową,
> wykonanie warstwy podbudowy / wzmocnienie / z mieszanki
> mineralno-asfaltowej gr. 9 cm, warstwy wiążącej gr. 8 cm i ścieralnej gr.
> 5 cm, zatoki autobusowej wraz chodnikiem w jej obrębie w miejscowości
> Siestrzeń. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie warstwy
> ścieralnej w miejscowości Marynin odc. dł. 1627 m i w miejscowości Opypy
> odc. dł.570 m w ciągu drogi 01415. Zamawiający przewiduje zamówienia
> uzupełniające.
> 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data
> zakończenia: 30.09.2006
> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
> TECHNICZNYM
> III.1) Warunki dotyczące zamówienia
> Informacja na temat wadium: 30000PLN
> 2) Warunki udziału
> Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i
> formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne,
> finansowe i techniczne
> Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz
> ofertowy (załącznik Nr 1)
> 2.wypełnione i podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3)
> 3.wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4)
> 4.umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, (jeżeli
> zachodzi taka sytuacja).
> 5.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do
> ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
> wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -
> wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
> ofert,
> 6.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
> określone w art. 22 ust. 1 ustawy - (załącznik Nr 5)
> 7.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
> potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
> zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
> raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
> organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
> terminu składania ofert,
> 8.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
> Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
> że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne
> lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie
> lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż
> 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
> 9.informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek
> bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub
> zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy
> przed upływem terminu składania ofert.
> 10.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych -
> drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
> okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
> stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i
> miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty
> te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 6),
> 11.proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia
> robót.
> 12.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
> informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania
> zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (załącznik
> nr 7)
> 13.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie
> posiada wykonawca - (załącznik nr 8)
> 14.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca
> jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
> działalności gospodarczej.
> 15.kopia wniesienia wadium.
> 16.oświadczenie, o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową i terenem
> gdzie będą prowadzone roboty budowlane - drogowe.
> Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w
> postępowaniu: 5.2Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z
> formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w
> dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
> 5.3 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w
> warunki wykonawca spełnił.
> 5.4 Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie
> wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
> Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
> dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
> postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1)
> 2.wypełnione i podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3)
> 3.wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4)
> 4.umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, (jeżeli
> zachodzi taka sytuacja).
> 5.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do
> ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
> wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -
> wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
> ofert,
> 6.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
> określone w art. 22 ust. 1 ustawy - (załącznik Nr 5)
> 7.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
> potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
> zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
> raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
> organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
> terminu składania ofert,
> 8.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
> Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
> że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne
> lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie
> lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż
> 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
> 9.informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek
> bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub
> zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy
> przed upływem terminu składania ofert.
> 10.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych -
> drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
> okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
> stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i
> miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty
> te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 6),
> 11.proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia
> robót.
> 12.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
> informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania
> zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (załącznik
> nr 7)
> 13.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie
> posiada wykonawca - (załącznik nr 8)
> 14.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca
> jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
> działalności gospodarczej.
> 15.kopia wniesienia wadium.
> 16.oświadczenie, o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową i terenem
> gdzie będą prowadzone roboty budowlane - drogowe.
> SEKCJA IV: PROCEDURA
> IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
> 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
> 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
> udziału w postępowaniu:
> 2) Kryteria oceny ofert
> 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
> 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
> 3) Informacje administracyjne
> 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków
> zamówienia
> Adres strony internetowej, na której dostępna jest
> specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-grodziski.pl.
> Opłata: 20 Waluta PLN.
> Warunki i sposób płatności: SIWZ wraz z załacznikami, dostępna
> będzie na wniosek Wykonanwcy. Cena 20,00 PLN, plus koszty przesyłki (za
> zaliczeniem pocztowym).
> 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców
> do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania
> tego opisu:
> 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
> postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 11:00.
> 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do
> udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
> 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
> terminu składania ofert).
> 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.07.2006, godzina
> 12:00, Starostwo Powiatu Grodziskiego, 05 - 825 Grodzisk Mazowiecki ul.
> Kościuszki nr 30, - sala konferencyjna (na parterze)..
> SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
> VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
> Europejskiej: Nie.
> 2) Informacje dodatkowe:
> 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.06.2006.



Informacja dla Wykonawców
Odpowiedź na zapytanie

Grodzisk Mazowiecki 12.07.2006



Znak sprawy: 343/23/06




dot. przetargu nieograniczonego na „Przebudowę drogi 01415 Grodzisk Mazowiecki - Siestrzeń”


w odpowiedzi na złożone zapytanie:

Ad. poz. 6 tabeli kosztowej:

„Wykonanie robót ziemnych – wykopy w gruncie kat III z przemieszczeniem urobku i wbudowaniem w nasyp”
Wg tabeli kosztowej obmiar w/w poz. wynosi 465,55m3, a wg. przedmiaru robót obmiar ten wynosi 725,35 m3


Wyjaśniam co następuje:

Przedmiar robót – roboty ziemne
w poz. 3 pkt. 10 obmiar wynosi 725,35 m3,
i odnosi się do tabeli kosztowej pozycja 6 i 7 tj. 464,55m3 + 260,8, m3 = 725,35 m3.




Marta Strawa




SIWZ

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 14.06.2006 r., godz. 14.37
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 07.09.2006 r., godz. 10.00
Czas Administrator Opis zmiany
07.09.2006 r., godz. 10.00 Administrator aktualizacja
14.06.2006 r., godz. 14.37 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.