Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Zakup i dostawę 12 jednostek komputerowych, 33 monitorów LCD, 12 sztuk UPS, 2 skanerów, 2 drukarek sieciowych, 3 drukarek laserowych czarno białych, drukarki laserowej kolorowej, zasilacza awaryjnego do skanera i plotera laserowego, 12 sztuk pakietu Office, 2 sztuk pakietu Corel, 3 sztuk Total Commandera oraz 10 sztuk programu Winrar dla Starostwa Powiatu Grodziskiego” Ogłoszenie zostało wysłane do BZP z numerem:128846-2008. dnia 13.06.2008

  • Zamieszczono: 13.06.2008 r.
  • Data składania ofert: 24.06.2008 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 24.06.2008 r., godz. 12.30
Zawiadomienie O Zawarciu Umowy.


Zawiadomienie o wyniku postępowania


OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 13.06.2008 roku.


Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Zakup i dostawę 12 jednostek komputerowych, 33 monitorów LCD, 12 sztuk UPS, 2 skanerów, 2 drukarek sieciowych, 3 drukarek laserowych czarno białych, drukarki laserowej kolorowej, zasilacza awaryjnego do skanera i plotera laserowego, 12 sztuk pakietu Office, 2 sztuk pakietu Corel, 3 sztuk Total Commandera oraz 10 sztuk programu Winrar dla Starostwa Powiatu Grodziskiego”

Ogłoszenie zostało wysłane do BZP z numerem:128846-2008. dnia 13.06.2008


Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 12 jednostek komputerowych, 33 monitorów LCD, 12 sztuk UPS, 2 skanerów, 2 drukarek sieciowych, 3 drukarek laserowych czarno białych, drukarki laserowej kolorowej zasilacza awaryjnego do skanera i plotera laserowego, 12 sztuk pakietu Office, 2 sztuk pakietu Corel, 3 sztuk Total Commandera oraz 10 sztuk programu Winrar dla Starostwa Powiatu Grodziskiego.

Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa:
- dwunastu sztuk jednostek komputerowych wraz z
oprogramowaniem,
- trzydziestu trzech sztuk monitorów LCD
- dwunastu sztuk zasilaczy awaryjnych UPS
- zasilacza awaryjnego do skanera i plotera laserowego
OCE TDS 450
- dwóch skanerów stolikowych
- dwóch drukarek sieciowych
- trzech drukarek laserowych czarno białych
- drukarka laserowa kolorowa
- dwóch sztuk pakietu biurowego w 100% z Microsoft Office
2007 professional PL wraz z nośnikiem lub równoważnych
- dwóch sztuk programu graficznego w 100% zgodnego z Corel
Draw Graphics Suite PL wraz z nośnikiem lub równoważnych
- trzech sztuk programu w 100% zgodnego z Total Commander
PL wraz z nośnikiem lub równoważnych
- dziesięciu sztuk programu w 100% zgodnego z Winrar PL
wraz z nośnikiem lub równoważ-nych.


Parametry w.w sprzętu komputerowego stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ wraz z zaproponowanymi cenami realizacji dostaw.

W cenie musi być również uwzględniony koszt ewentualnego odbioru uszkodzonego sprzętu w okresie gwarancji i jego ponowne dostarczenie po naprawie do siedziby zamawiającego.
Wymagany okres gwarancji na sprzęt komputerowy wynosi:
- jednostki komputerowe - 3 lata
- monitory - 3 lata
- drukarki - 1 rok
- skanery - 3 lata
- zasilacze awaryjne UPS - 2 lata


Dostarczony sprzęt komputerowy musi posiadać oznaczenie CE zgodnie z aktualnie obowiązują-cymi przepisami ( dyrektywa unijna dotycząca niskonapięciowych urządzeń elektrycznych 73.23.EEC tak zwana LVD oraz kompatybilności elektromagnetycznej 89.336.EEC tak zwana EMC) i posiadać deklarację zgodności oferowanego towaru z unijnymi normami bezpieczeństwa, oraz posiadać certyfikat zgodności z normą Energy Star

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z tym, że dane techniczne zaproponowanego sprzętu muszą być o tych samych parametrach lub lepszych w stosunku do wymagań podanych w załączniku Nr 2 do SIWZ. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy
( ekspertyzy, certyfikaty itp.).


Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.


Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
i częściowych.


1. Wymagany termin realizacji zamówienia: 10 dni licząc od daty zawarcia umowy.


3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j
w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie
inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu
i kosztów inwestycji)
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie
w banku ilość środków finansowych zapewniających
sfinansowanie całości inwestycji,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków
Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie
otrzymać w pokoju nr 16 ul. Kościuszki 32 (budynek B)
– faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

5. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami są:

a) w zakresie zamówionego sprzętu i oprogramowania:

Imię i nazwisko: Dariusz Siedziewski
Stanowisko służbowe: Informatyk
Numer telefonu: (0-22) 724 05 01 wew. 228
Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): pok. 8

b) w zakresie procedury przetargowej:

Główny Specjalista d\s Zamówień Publicznych -
Władysław Kuziara
tel. ( 0-22) 724-05-01 wew, 202;
e-mail: zpstargrmaz@wp.pl. godziny pracy: poniedziałek
i czwartek od 9:00 ÷ 17:00 ;
wtorek, środa i piątek od 8:00 ÷ 16:00.

6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu
wyznaczonego na składanie ofert.
7. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
8. Oferty można składać do dnia 24.06.2008 roku do godziny
12:00 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu
Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.06.2008 roku o godzinie
1230 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter)
ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.

Ogłoszenie wywieszono w dniu 13.06.2008 roku




OGŁOSZENIE


SIWZ

Załącznik 1

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Załącznik 5
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 13.06.2008 r., godz. 11.42
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 13.06.2008 r., godz. 11.42
Czas Administrator Opis zmiany
13.06.2008 r., godz. 11.42 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.