Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg nieograniczony pn. „Przebudowy drogi 1503 Grodzisk Maz. – Siestrzeń – Ojrzanów”

  • Zamieszczono: 18.02.2009 r.
  • Data składania ofert: 13.03.2009 r., godz. 11.00
  • Data otwarcia ofert: 13.03.2009 r., godz. 12.00
Wybór oferty


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
pn. „Przebudowy drogi 1503 Grodzisk Maz. – Siestrzeń – Ojrzanów”

CPV – 45 11 12 00 – 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
CPV – 45 23 32 20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
CPV – 45 23 32 22 – 1 Roboty w zakresie chodników
1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz., 05 – 825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego o szer. 2,0-3,0 m w pasie drogi powiatowej 1503 Grodzisk Maz.-Siestrzeń –Ojrzanów od km 4+051 do km 5+080
1. Roboty rozbiórkowe :
• Rozebranie oporu ławy krawężnika betonowego 15x30,
• wywóz materiałów rozbiórkowych
2. Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na podsypce cem-piaskowej gr. 3 cm i na ławie z betonu B-10 z oporem o przekroju 0,0525 m²
3. Wykonanie chodnika:
• nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm. ,
• ustawienie obrzeża 30x8 na podsypce piaskowej,
• ustawienie obrzeża 30x8 na podsypce cem-piaskowej gr. 3 cm i na ławie betonowej z betonu B-10 z oporem o przekroju 0,0456 m² ,
• ułożenie ścieku z elementów betonowych prefabrykowanych gr. 15 cm na ławie betonowej gr. 10 cm z betonu B-10 o przekroju 0,042 m² wzdłuż górnej krawędzi chodnika, poprzeczny przez chodnik oraz na skarpie.
• regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych /pokrywy studni telefonicznych-6 szt. i zaworów wodociągowych, gazowych i hydrantów 4szt./.
4. Wykonanie zjazdów indywidualnych:
• kostka betonowa szara gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 4 cm,
• podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego gr. 16 cm z zamknięciem powierzchni klińcem,
• warstwa odsączająca gr. 10 cm ]
• ustawienie obrzeża 30x8 na podsypce cem-piaskowej gr. 3 cm i na ławie betonowej z betonu B-10 z oporem o przekroju 0,0456 m² ,
5. Wykonanie zjazdów publicznych, w ulice boczne i zatok autobusowych.
• kostka betonowa szara gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5 cm,
• podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego gr. 24 cm z zamknięciem powierzchni klińcem,
• warstwa odsączająca gr. 10 cm
• ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na podsypce cem-piaskowej gr. 3 cm i na ławie z betonu B-10 z oporem o przekroju 0,0525 m²
6. Umocnienie skarp płytami ażurowymi 40x60x10, ułożonymi na podsypce piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem ziemią urodzajną i obsianiem trawą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania robót przedstawione są w Instrukcji dla Wykonawcy Robót – załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Tabeli kosztowej – załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią.
Jeżeli w dokumentacji, Instrukcji dla Wykonawcy Robót, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych, przedmiarach, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i pkt 6.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
31.08.2009
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy)
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ, tj.:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 5.1 ust. 3, zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.).
• informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy odpowiadającą minimum 50% wartości zamówienia – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
• wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych – drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, minimum dwie roboty budowlane drogowe (załącznik nr 6),
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – udokumentują kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) kierownika budowy i aktualne członkowstwo w izbie samorządu zawodowego – (załącznik nr 7)
• informacja z wykazem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. (załącznik nr 8). W przypadku wykonywania robót bez udziału podwykonawców załączanie do oferty wyżej wymienionego druku nie jest wymagane.
• polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy – (załącznik Nr 5) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
• oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy – (załącznik Nr 5A).
Do oferty należy załączyć również
1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1)
2. podpisaną Instrukcję dla Wykonawcy Robót – (załącznik Nr 2)
3. podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3)
4. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4)
5. kopię wniesienia wadium.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia,
8. Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości: 20 000 zł
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert:
Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim Beata Kuczyńska Notariusz, Piotr Kuczyński Notariusz Spółka Cywilna ul. Bartniaka 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Termin składania ofert:
do dnia 13.03.2009 do godz. 11.00
Termin otwarcia ofert:
13.03.2009 godz. 12.00
11. Termin związania ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 5 A

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7

Załącznik nr 8

Załącznik nr 9



Załącznik nr 10 OST


d010000_010204

d020101_OC

d020301

d040101_040301

d040400_040403

d060101

d070201

d070602

d080101_02

d080200

d080301

d080500-080505
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 18.02.2009 r., godz. 10.36
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 18.02.2009 r., godz. 10.36
Czas Administrator Opis zmiany
18.02.2009 r., godz. 10.36 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.