Wykonanie boiska sportowego do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej o łącznej powierzchni 540,30 m2 i bieżni
o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 173,95 m2 wraz
z częściowym ogrodzeniem, oświetleniem, wykonaniem odwodnienia terenu boisk
- Zamieszczono: 25.03.2008 r.
- Data składania ofert: 16.04.2008 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 16.04.2008 r., godz. 12.30
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 59616 – 2008 z dnia 25.03.2008r.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska sportowego do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej o łącznej powierzchni 540,30 m2 i bieżni o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 173,95 m2 wraz z częściowym ogrodzeniem, oświetleniem, wykonaniem odwodnienia terenu boiska i bieżni, ułożeniem chodników z kostki betonowej przy boisku oraz od budynków szkoły do boiska o łącznej powierzchni 225,30 m2 na terenie Zespołu Szkół Nr 1 przy ulicy Piasta 14 w Milanówku.
(CPV: 45212221-1 boiska sportowe; 45233200-1 nawierzchnia poliuretanowa; 4523222-1 chodniki, 45232451-8 odwodnienie; 45342000-6 ogrodzenie –piłkochwyty; 45316100-6 oświetlenie terenu).
Zakres przewidzianych prac zawiera dokumentacja techniczna + kosztorysy ślepe w branżach
ogólnobudowlanej i oświetlenia terenu oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzacje powykonawczą, wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ( STWiORB).
Uwaga: Ze względu na fakt iż pod częścią boiska znajduje się teren utwardzony o nawierzchni asfaltowej i betonowej przewiduję się rozebranie istniejących nawierzchni wraz
z podbudowami i wykonanie nowych warstw zgodnie z dokumentacją.
Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
- atest PZH
- autoryzacja producenta na montaż i dostawę nawierzchni sportowych,
- próbka zaproponowanej nawierzchni poliuretanowej wraz
z jej parametrami technicznymi ( oryginalna karta techniczna producenta).
Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót
i kosztorysach ofertowych w po-szczególnych branżach (załączniki Nr 8a i 9a do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących robót:
1) prace ziemne i podbudowy,
2) instalacje sanitarne - odwodnienie terenu boiska i bieżni,
3) wykonanie oświetlenia terenu boiska i bieżni,
4) wykonanie częściowego ogrodzenia terenu boiska.
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: trzy miesiące licząc od daty zawarcia umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi 3.000,0 złotych
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji)
3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi
w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami mistrzowskimi),
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 9.00 ÷
17.00 ; wtorek, środa i piątek od 8.00 ÷ 16.00.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 16.04.2008 roku do godziny 12.00 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.04.2008 roku o godzinie 12.30 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.
Ogłoszenie wywieszono w dniu 25.03.2008 roku.
Zawiadomienie o zawarciu umowy
OGŁOSZENIE
SIWZ
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 7
Załącznik 8
Załącznik 8a
Załącznik 9
Załącznik 9a
Załącznik 10
Zawiadomienie o wniesieniu protestu
Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania